Originally posted by ScuL
Nej. Man ska ta bussen från Airport till R'dam Central.
Eller pendelbussen till Amsterdam Central.
Basiqair har väl dock egna bussar direkt från flygplatsen till centralen i amsterdam eller minns jag fel? Vi kollade på basiqair förut och det blir ju billigare för dom som kan ta sig till nyköping..
Glöm inte att transfer kostar från schiphol också.. så 5-600 sparar man nog på basiq endå.. fast man ska ju ta sig till nyköping / skavsta också.. det kostar 200-300kr t&r. Basiq har så pass mkt sämre flygtider och det är omständigare än att gå av på arlanda... men för er som bor nere i sverige är det säkert en möjlighet
Iaf någon är sugen på att skjutsa oss från sthlm c till flygplatsen vore ju det välkommet
Nov-22-2004 22:27
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Hauken
Basiqair har väl dock egna bussar direkt från flygplatsen till centralen i amsterdam eller minns jag fel?
det är pendelbussen till A'dam Central jag snackar om
Kommer nog åka dit för första gången om TC anordnar bussresa dit, party i bussen förfan! eller inte.. åksjuk =////
Nov-23-2004 14:45
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by trancedanne
Kommer nog åka dit för första gången om TC anordnar bussresa dit, party i bussen förfan! eller inte.. åksjuk =////
Det brukar lugnt för det mesta eftersom dom flesta vill få en chans att vila ut på bussen, man sover jävligt lite pga allt skak och att man sitter upp hela resan och sen är man som vaken hela dagen och sen festar man i 10 timmar... därefter bär det av hemmåt och då lovar jag att man slocknar som en klubbad säl på Norskt vis.
Innan min första resa ner 2003 jobbade jag hela dagen från 08:00 sen åkte jag ner till Linköping, sov 15 minuter max på resan ner, gick runt halva dagen i Amsterdam, TE från 22:00 - 07:30
Totalt sov jag alltså 15 minuter på 50 timmar varav dom 10 sista dansade man konstant UTAN droger men fick vatten i knäna (skaffa bra skor).
TE2004 sov jag åtminstånde 30 minuter totalt på vägen ner så det var ju en 100% ökning där
Vid det här laget kände man Scul bra så jag for över till han efter en sväng i Amsterdam för att ta en varm skön dusch för att därefter äta ett ordentligt mål mat, spagetti & köttfärssås... Tack till Martijns trevliga föräldrar (igen)
Sen körde Scul tillbaks oss till Utrecht och festen