|
Ik kan op deze post maar 1 ding zeggen, ik SCHIJT op religie!!
Of je nou protestant, islamiet of katholiek bent, jullie hebben allemaal een bord voor je kop. Ik geloof al jaren niet meer in sprookjes, in een boek van 1300 jaar oud staat dat bla bla bla. Ik word zo misselijk van dit soort discussies, deze post is een zelfde soort als het feit dat er islamiten zijn die Hirsi Ali gaan aanklagen omdat ze mischien een film gaat maken waarvan nog niet zeker is waar hij over gaat maar toch maar verboden moet worden omdat er waarschijnlijk kritiek wordt geuit tegen het geloof, en dat dit toch vooral niet moet kunnen. Woon ik nog in Nederland eigenlijk ?! Of zijn we afgelopen week verplaatst naar Mekka ?!
Indien alle hoop is opgegeven voor het kind, en er uberhaubt geen overleveingskans meer is. Sta je als ouder in het recht en dat recht moet je tevens ook gebruiken om het kind niet onnodig te laten lijden om vervolgens euthanasie toe te passen.
Een ander voorbeeld is het niet inenten van kinderen in Staphorst, nee hoor vooral niet doen. Denk je dat de kinderen met polio, wat voorkomen had kunnen worden met inenting er ook zo over denken...
James Holden & Benny Rodrigues
Last edited by Raymond on Dec-04-2004 at 21:44
|