|
T was idd enorm duur, maar toch nog wel goed gevuld... Van t kaartje wist je van tevoren dat t duur was, maar 2,50 voor een plastic bekertje cola... Belachelijk!
En, wat ik dan wel vervelend vond, er waren ook geen sigaretten te koop 
Maar t vervelendste vond ik toch het volk dat er rond liep... T was meer een veredeld boerendiscotheek avondje dan een party...
|