|
| quote: | Originally posted by Blik
weet je wat ik wel erg jammer vind, al die intro's van 3 minuten
helemaal bij Johan Gielen, die stopt rond 10 minuten in de set en dan komt er weer zo'n stomme intro, beetje jammer, maar de sets zijn eigenlijk allemaal super, behalve cross, die vinnik helemaal niks, alleen de laatste 3 nummers zijn cool |
Over Johan gielen: zijn set was nog niet begonnen, hij had namelijk een plaatje van cross ingemixt, en daarna mixte cross vrij vlot gielen's plaatje in.. Dit was pure opzet, maar we GAAAAAAAAAF.. goeie samenwerking.. klonk rete goed!!
Verder heb ik dus bond en the judge gemist, omdat een maat was opgepakt voor cafeine *kuch, drugs volgens de politie* pillen.. tot 2 uur gewacht, daarna konden we pas beginnen.. Verder Mario Piu was goeie set, goeie technieken heb die gast (op 1 heeeele vage overgang na).. Goeie platenkeuze, geen opmerkingen.
Cross, ach.. die gast mogen ze van mij meteen in de sloot gooien.. op het laatst 3 of 4 nummers die men wilde horen.. wel veel techniek die gast.
Johan Gielen, tja.. geen woorden maar daden, hij liet niet veel van zijn technieken (2 platen enzo) horen, maar wel uitstekende platenkeuze (over svensson wil ik het niet hebben, te commercieel voor mij).. Uitstekende set.. Geweldig genoten!!!
algemeen: licht was echt VEEEEEEEET!!!!! beste tot nu toe gezien (tja.. niet bij sensation geweest..)
geluid.. als je het in het midden staat was het goed, dus tussen de boxen in, zeg maar.. want als je teveel richting de drink stands stond waren de bassen out of sync (logisch) en de hoge tonen vielen weg.. maar boeie.. ik stond toch wel midden in de zaal..
Uitstekend Feest..
Mzzl
Tom
|