|
darkraver was ook ongelofelijk druk
Op heenweg met zijn 15en in de trein, vriend van me nog gepakt voor wildplasse, ging ie wegrenne, ging smeris achter um aan
Bij binnenkomst stuk van yoji biomehanika gezien, kwam nog niet zo erg in de stemming. Daarna ff rondje gaan lopen, en overal wat blijven hangen. Daarna naar dana, die lekker hard draaide. Toen DJ LUNA! die redelijk draaide, ik had er wel meer van verwacht. Daarna naar Hypnotized voor onze darkraver, en blijkbaar was ik niet de enige met dat idee, want je stond echt op elkaar, laat staan dat je nog uit je dak kon gaan daar . Daarna tot eh....half 6 in de lobby gezeten/gestaan. Toen toch maar met zijn allen besloten naar huis te gaan. Paar wilde blijven. Dus wij met zijn 12en terug naar huis, moesten wachten op eerste trein, die ging naar schiphol. toen stonden we op schiphol moesten we naar amsterdam CS, en daar weer overstappen. Na nog wat gemsnt te hebben ging ik om half 9 slapie doen 
|