Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [19-03-2005] In Qontrol 2012 - Rai - Amsterdam
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

Darkraver is zo'n beetje altijd hetzelfde als hij voor veel publiek draait. Ik heb 'm ook weleens voor een klein publiek horen draaien en toen draaide hij echt super, lekkere oldskool. Maar dit is ook een meer een show die hij doet, en dat wordt op een gegeven moment een beetje saai.

Old Post Mar-20-2005 10:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DutchTSE
tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location: Purmerend

darkraver was ook ongelofelijk druk
Op heenweg met zijn 15en in de trein, vriend van me nog gepakt voor wildplasse, ging ie wegrenne, ging smeris achter um aan
Bij binnenkomst stuk van yoji biomehanika gezien, kwam nog niet zo erg in de stemming. Daarna ff rondje gaan lopen, en overal wat blijven hangen. Daarna naar dana, die lekker hard draaide. Toen DJ LUNA! die redelijk draaide, ik had er wel meer van verwacht. Daarna naar Hypnotized voor onze darkraver, en blijkbaar was ik niet de enige met dat idee, want je stond echt op elkaar, laat staan dat je nog uit je dak kon gaan daar . Daarna tot eh....half 6 in de lobby gezeten/gestaan. Toen toch maar met zijn allen besloten naar huis te gaan. Paar wilde blijven. Dus wij met zijn 12en terug naar huis, moesten wachten op eerste trein, die ging naar schiphol. toen stonden we op schiphol moesten we naar amsterdam CS, en daar weer overstappen. Na nog wat gemsnt te hebben ging ik om half 9 slapie doen

Old Post Mar-20-2005 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for DutchTSE Click here to Send DutchTSE a Private Message Visit DutchTSE's homepage! Add DutchTSE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Toen Darkraver, iedereen moest zijn tieten laten zien en jumpen voor de baco en sjit, die gast is zo gestoord als een bos uien. Vind het een soort ski-hut-hardcore/style wat hij draait. 'Doe die handjes in de luuuucht!' 'Komt ie dan!!'. Nah, doet me weinig.


En jij hebt natuurlijk even flink iedereen staan flashen?

Old Post Mar-20-2005 14:48 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Vond volgend jaar de hardtrance wat bevredigender....maar ik moet niet klagen.


Zo, da's knap dat je al weet hoe de hardtrance volgend jaar gaat klinken ! Kun je mij dat trukje misschien ook leren ?


Overigens kon je gisteren in Zak gewoon merken dat het letterlijk half zo druk was omdat iedereen hier naartoe was. Da's echt grappig (geen 1 billie gezien gisteren ).


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Mar-20-2005 16:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!



Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......

@ Snuggle: Neej....teveel gedoe....was ook geen ruimte voor

@ Kolkiewolkie: Was een typo, kan gebeuren in het leven. Maar misschien ben ik ook gewoon helderziend


___________________

Old Post Mar-20-2005 18:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elricex
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: Hamburg/Berlin (GTA#242)

oh my god how mutch laser was it ???

i love holland

Old Post Mar-21-2005 16:11  Germany
Click Here to See the Profile for elricex Click here to Send elricex a Private Message Add elricex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [19-03-2005] In Qontrol 2012 - Rai - Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMotion Control - Higher (Original) [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackImperio - "Cyberdream" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!