|
|
|
|
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
Hmm had hier net een hele reply getypt maar toen ik m wilde verzenden lag TA eruit.
Laat t nu maar ff bij de opsomming:
- ligt aan het meisje wat je op je date gaat doen
- bioscoop is een no-go-area
- Euromast bij nacht is leuk!
- Eten kan best wel maar ligt weer aan het eerste punt
|
|
Dec-13-2004 22:19
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Leuk om deze thread te lezen Kheb al bijna 5 jaar een hele lieve vriendin, dus zit niet meer zo in dat datingcircuit, maar toch heb ik ook wel wat ideeen ja.
Eten vind ik helemaal geen slecht idee op zich. Als je zelf kookt natuurlijk (dat moet dan natuurlijk zeker wel!) is het een hele leuke optie. Zorg idd alleen wel dat je niet tegen elkaar aan gaat zitten zwijgen. Strand rocks. Lange strandwandelingen zijn ideaal...gelukkig woon ik in Den Haag, dicht bij Duindorp(/Scheveningen).Wat ook echt leuk is, is bowlen Veel beter dan poolen of iets dergelijks, das passe man Bowlen doet het altijd goed. Pretpark vind ik echt niets, maar dat is helemaal persoonlijk. Pretpark doe je als je 13 bent. Doe dan de dierentuin ofzo.
Middagje shoppen in de winter vind ik zelf ook echt een hele hele goede! Lekker Amsterdam/Den Haag in, dan lekker een beetje shoppen, wat van de stad meekrijgen, warme chocolade drinken en schaatsen op de hofvijver. Met schaatsen zit je zeker gebeiteld! 
En verder: get you bitch ass achter de computer vandaan en gewoon op dames/heren afstappen. Niet geschoten is altijd mis. Je moet nooit bang zijn om op je bek te gaan, iedereen loopt wel eens een blauwtje. Altijd eerlijk blijven, je zelf zijn, en als je om iemand geeft/ iemand leuk vindt dan kan je het nooit verkeerd doen. Stuntelen heeft ook zijn charme. En als de dame of heer in kwestie je echt wat vindt, kan je TOCH niets mis doen!
Dec-14-2004 10:46
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 11:57.
Forum Rules: