Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 21.01.05 : TRANCE CONNECTION LIVE SPECIAL EVEREST BIRTHDAY au Subway
Pages (20): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

En fait je suis désolé mais je viens de réaliser que c'est un vendredi.
Etant donné que je commence un nouveau job le 3, je me vois mal demander des jours au bout de 3 semaines...

Et j'ai regardé les horaires de train, il y a très peu de chances que je puisse choper celui de 17h09, et celui d'après me fait arriver à 00h49.
Je me vois mal prendre la voiture tout seul donc désolé mais je ne vais pas pouvoir venir...

Cà me fait bien chier, çà risque d'être plutôt une très bonne soirée

Old Post Dec-28-2004 15:11  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by rafon3
je ne vais pas pouvoir venir...

ben merde
Tu peux envoyer Audrey quand même ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-28-2004 17:21  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

quote:
Originally posted by stanymi
ben merde

Ok ce que je fais c'est que je demande à Maud de lui proposer...
Ah non j'déconne elles ne se parlent plus c'est vrai

Old Post Dec-28-2004 17:33  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
ben merde

et Maud aussi non ?
Je suis sûr qu'il y en a qui seront ravis de la (re)voir

Old Post Dec-28-2004 17:36  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJShivan
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
et Maud aussi non ?
Je suis sûr qu'il y en a qui seront ravis de la (re)voir

Pics ??

Bon sinon blague à part... moi aussi je pense bien venir... sauf tempête de neige!!!
Et oui, je ne suis pas bon cascadeur dans les profondeurs des valons de l'Alsace par temps neige/verglas/brouillard... je l'ai déja fait, et je peux vous dire que c'est trop dangereux de se pointer là-bas avec de telles conditions... un seul mot : PRUDENCE!

Peux être que ce coup on va même pouvoir se capter ??? hein MAXX !!!

Mais cette fois je viens en combi de ski pour ne pas me les geler dans cette boite d'Alaska!
Kalt nicht gut!

Alors il y a une fille qui mix ce soir là ??? intéressant... j'aime bien voir un peu les girls aux platines, ça change... et... c'est encore plus prenant de se faire planer par les donzelles!!!

Last production : Chris#19 Meets DJ Shivan - Netmeeting Over Trance (Connection 19)
Official TRANCE#DJ Website : click
TRANCE#DJ Download Center : click
ETN.fm : click

Old Post Dec-28-2004 18:01  France
Click Here to See the Profile for DJShivan Click here to Send DJShivan a Private Message Visit DJShivan's homepage! Add DJShivan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

quote:
Originally posted by DJShivan
Alors il y a une fille qui mix ce soir là ??? intéressant... j'aime bien voir un peu les girls aux platines, ça change... et... c'est encore plus prenant de se faire planer par les donzelles!!!

Si tu veux parler de Tashita, elle ne mixe pas mais va chanter en live sur Orée si j'ai bien compris...

Old Post Dec-28-2004 18:04  France
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

LOOL chaque chose en son temps !!

Mais, je vais avoir des cours de mix donc qui sait, si je suis vraiment une prodige ... LOOOOOOOOOOL

Run baby run !

Old Post Dec-28-2004 22:44 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Tashita
LOOL chaque chose en son temps !!

Mais, je vais avoir des cours de mix donc qui sait, si je suis vraiment une prodige ... LOOOOOOOOOOL

ouai enfin laisse en un peu aux autres steuplè.

apres tu vas te jeanmariemessieriser et tu vas faire de la m***e en te divertissant trop

Old Post Dec-28-2004 22:54  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

quote:
Originally posted by d&b
ouai enfin laisse en un peu aux autres steuplè.

apres tu vas te jeanmariemessieriser et tu vas faire de la m***e en te divertissant trop

LOOOOL wouiiiiiiiiiiin je peux même pas faire du mimix !! SNIF

Run baby run !

Old Post Dec-28-2004 23:00 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Tout ce Tashita entreprend est réussi
Sachez ca

Old Post Dec-28-2004 23:04  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Tashita, dessine moi un mouton !

meme pas cap

Old Post Dec-28-2004 23:11 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

quote:
Originally posted by d-miurge
Tashita, dessine moi un mouton !

meme pas cap

Pas de problème LOOOOOOOL

Run baby run !

Old Post Dec-28-2004 23:24 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 21.01.05 : TRANCE CONNECTION LIVE SPECIAL EVEREST BIRTHDAY au Subway
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback**Played by AVB in ASOT episode 20 (2001-10-27)** [2005] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCold Turkey II - "Sunflower" (Transa Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:07.

Forum Rules: