Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Weet je wat ik onder andere wel zou willen.....
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

ik zou mezelf ook wel is willen ontmoeten want ik ben echt te gaaf voor woorden.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Dec-17-2004 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Remy D
ik zou mezelf ook wel is willen ontmoeten want ik ben echt te gaaf voor woorden.

Geef je gratis bier weg dan ofzo?

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Dec-17-2004 16:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Geweldig, dit staat als frontpage van partyflock:

Het Partyflock Pantoffeldiertje!

Harry is blij, ondanks alle nare gebeurtenissen in de wereld de laatste tijd!
Hij weet namelijk dat er nog mensen zijn, die elkaar niet alleen neuken omdat het lekker is, maar omdat ze van elkaar houden!
Hij weet dat de dak- en thuislozen dat brood niet alleen krijgen omdat Albert Heijn het anders weggooit, maar omdat er mensen zijn die wel aan hen denken!
Hij weet ook dat er echt een warm gevoel achter al die kerstkaarten zit, en dat een spar vol overgave en bewondering zijn leven geeft om als uitlaatklep van de consumptiemaatschappij te dienen!
Hij heeft zelfs kunnen concluderen dat jullie niet alleen feesten omdat het leuk is, maar omdat jullie weten dat de organisatoren en de mensen achter de bar ook hun geld moeten verdienen!

Doe mee, toon je blijdschap en verspreid Harry over de wereld!

Download Harry! Verzorg hem goed, en gebruik hem als profiel plaatje!

Er is ook een Harry in vierkant formaat, speciaal voor MSN of als forum profiel foto!

(je kunt natuurlijk zelf ook een tekening van Harry maken, hij zou zich vereerd voelen!)

Old Post Dec-17-2004 16:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djxtension
That's Not My Name

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Geweldig, dit staat als frontpage van partyflock:

Het Partyflock Pantoffeldiertje!

Harry is blij, ondanks alle nare gebeurtenissen in de wereld de laatste tijd!
Hij weet namelijk dat er nog mensen zijn, die elkaar niet alleen neuken omdat het lekker is, maar omdat ze van elkaar houden!
Hij weet dat de dak- en thuislozen dat brood niet alleen krijgen omdat Albert Heijn het anders weggooit, maar omdat er mensen zijn die wel aan hen denken!
Hij weet ook dat er echt een warm gevoel achter al die kerstkaarten zit, en dat een spar vol overgave en bewondering zijn leven geeft om als uitlaatklep van de consumptiemaatschappij te dienen!
Hij heeft zelfs kunnen concluderen dat jullie niet alleen feesten omdat het leuk is, maar omdat jullie weten dat de organisatoren en de mensen achter de bar ook hun geld moeten verdienen!

Doe mee, toon je blijdschap en verspreid Harry over de wereld!

Download Harry! Verzorg hem goed, en gebruik hem als profiel plaatje!

Er is ook een Harry in vierkant formaat, speciaal voor MSN of als forum profiel foto!

(je kunt natuurlijk zelf ook een tekening van Harry maken, hij zou zich vereerd voelen!)

Hij is wel schattig hoor...

Hoe verzorg je trouwens een plaatje op je beeldscherm?

Old Post Dec-17-2004 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for djxtension Click here to Send djxtension a Private Message Add djxtension to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

quote:
Originally posted by Remy D

LOL

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Dec-17-2004 16:12 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

...............bitterballen.

Old Post Dec-17-2004 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by New Wave
...............bitterballen.

Als je rond 23:00 in vaassen bent dan staat net de schaal op tafel

Old Post Dec-17-2004 18:16  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

28 Januari gaan we bitterballen eten okee?
Gaan we dan bij Snug doen dat is het dichtst bij die kutstad waar awa gegeven wordt

Old Post Dec-17-2004 19:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Kut, ik wilde net een harry thread openen

Old Post Dec-17-2004 20:18 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
28 Januari gaan we bitterballen eten okee?
Gaan we dan bij Snug doen dat is het dichtst bij die kutstad waar awa gegeven wordt

Tsja...no chance

quote:
Originally posted by eieregooie
Kut, ik wilde net een harry thread openen

Gewoon openen

Old Post Dec-18-2004 13:00 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Dat kan toch niet, ik moet me voorbeeldig gedragen

Old Post Dec-19-2004 05:28 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

ik wil slapen, zzzzzzzzzzz.

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-19-2004 08:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Weet je wat ik onder andere wel zou willen.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSo familiar... but I forget. [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNeonRave - I Love You [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:55.

Forum Rules: