 |
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
Geweldig, dit staat als frontpage van partyflock:

Het Partyflock Pantoffeldiertje!
Harry is blij, ondanks alle nare gebeurtenissen in de wereld de laatste tijd!
Hij weet namelijk dat er nog mensen zijn, die elkaar niet alleen neuken omdat het lekker is, maar omdat ze van elkaar houden!
Hij weet dat de dak- en thuislozen dat brood niet alleen krijgen omdat Albert Heijn het anders weggooit, maar omdat er mensen zijn die wel aan hen denken!
Hij weet ook dat er echt een warm gevoel achter al die kerstkaarten zit, en dat een spar vol overgave en bewondering zijn leven geeft om als uitlaatklep van de consumptiemaatschappij te dienen!
Hij heeft zelfs kunnen concluderen dat jullie niet alleen feesten omdat het leuk is, maar omdat jullie weten dat de organisatoren en de mensen achter de bar ook hun geld moeten verdienen!
Doe mee, toon je blijdschap en verspreid Harry over de wereld!
Download Harry! Verzorg hem goed, en gebruik hem als profiel plaatje!
Er is ook een Harry in vierkant formaat, speciaal voor MSN of als forum profiel foto!
(je kunt natuurlijk zelf ook een tekening van Harry maken, hij zou zich vereerd voelen!)
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Dec-17-2004 16:01
|
|
|
 |
 |
djxtension
That's Not My Name

Registered: Jan 2002
Location: Oldenzaal, Netherlands
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Geweldig, dit staat als frontpage van partyflock:

Het Partyflock Pantoffeldiertje!
Harry is blij, ondanks alle nare gebeurtenissen in de wereld de laatste tijd!
Hij weet namelijk dat er nog mensen zijn, die elkaar niet alleen neuken omdat het lekker is, maar omdat ze van elkaar houden!
Hij weet dat de dak- en thuislozen dat brood niet alleen krijgen omdat Albert Heijn het anders weggooit, maar omdat er mensen zijn die wel aan hen denken!
Hij weet ook dat er echt een warm gevoel achter al die kerstkaarten zit, en dat een spar vol overgave en bewondering zijn leven geeft om als uitlaatklep van de consumptiemaatschappij te dienen!
Hij heeft zelfs kunnen concluderen dat jullie niet alleen feesten omdat het leuk is, maar omdat jullie weten dat de organisatoren en de mensen achter de bar ook hun geld moeten verdienen!
Doe mee, toon je blijdschap en verspreid Harry over de wereld!
Download Harry! Verzorg hem goed, en gebruik hem als profiel plaatje!
Er is ook een Harry in vierkant formaat, speciaal voor MSN of als forum profiel foto!
(je kunt natuurlijk zelf ook een tekening van Harry maken, hij zou zich vereerd voelen!) |
Hij is wel schattig hoor...
Hoe verzorg je trouwens een plaatje op je beeldscherm? 
|
|
Dec-17-2004 16:04
|
|
|
 |
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
Location: Groningen
|
|
|
Dec-17-2004 16:12
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
Dec-18-2004 13:00
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:55.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|