|
| quote: | Originally posted by Phortje
Dat lijkt me wel vet... Partyreport? |
+ klimmen over hekken om op plaats van bestemming aan te komen
+ boot blijkt een oud gekraakt vrachtschip te zijn
+ teer op het dek dat nogal ruikt
+ een of andere middeleeuwse kachel op het dek
+ heel veel (vooral vage) leuke mensen
+ entree €5
+ bier €1,50 (flesjes) maar naarmate de avond vordert goedkoper omdat het barpersoneel vrijgevig wordt door eigen gebruik van de bar
+ goed geluid in de boot en een vette aankleding met lichten en alles
- goa wordt na een paar uur toch echt vervelend
Ik was volgens mij de enige die niet gebruikt had trouwens Vrienden van mij zijn daar nog doorgegaan tot ergens in de middag.
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
|