Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by markfeldman
יובל ידידי, ה-"טי אל וי" הוא לא חברת הפקות הוא סה"כ בניין בעל 4 קירות.

מי שמביא אמנים היא חברת הפקה (כמו נקסט).


כן מארק, אני יודע...
אבל שדיברתי עם מישהו הוא אמר לי שמי שקבוע אם הם יבואו או לא אלה הבעלים של הטי אל וי
גם אני חשבתי שזה חברת הפקה... נגיד כמו בובליל שהוא מביא לנוער את החבר'ה מחו"ל...

Old Post Dec-25-2004 14:00 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

נראה לי שעיברו אותך!!
אין מצב שבעלים של מקום קובע ומביא מי שבא לו
הוא לא מתעסק עם זה בכלל

מה שכן... הבעלים יכול להגיד אני לא רוצה שהוא יתקלט במועדון שלי וכו...


___________________
.

Old Post Dec-25-2004 19:09 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי שעיברו אותך!!
אין מצב שבעלים של מקום קובע ומביא מי שבא לו
הוא לא מתעסק עם זה בכלל

מה שכן... הבעלים יכול להגיד אני לא רוצה שהוא יתקלט במועדון שלי וכו...


סבבה.. עדיין
מקווה שתהיה גם מסיבת נוער זה מה שחשוב!

Old Post Dec-25-2004 22:19 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan

זה יהיה מצויין במידה והמסיבות של נקסט יעברו באופן קבוע מה קו לטי אל וי, כי לדעתי הטי אל וי מועדון הרבה יותר איכותי מאשר הקו

Old Post Dec-25-2004 23:02  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

בלאגןןןןן לפניםםםםםםם!
סוףסוףףףףףףףףףףףףף

Old Post Dec-25-2004 23:44 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by markfeldman
למה אתה דביל ?

לצערי אין הרבה די ג'ייז שקולעים לטעמי ומגיעים לארץ.


אני דביל ממ.. לא נראה לי ..
אבל יוצא למסיבות ומנסה כל דיג'י זה כן נראה לי ...
אני שומע כל כל הרבה מוזיקה שאני לא מנסה לשמוע רק מה שאני אוהב מבין.
זה נקרא להיות תקוע יותר מידי מבחינתי ... ואני יוצא כל חודש להמון מסיבות ושומע כל כך הרבה דיג'יים שלא שמעתי בחייי ויש מסיבות שאני לא נהנה ויש מסיבות שכן .

אתה אצלך הבעיה שאתה לא יודע להיפתח למוזיקה חדשה ומנסה להכיר סגנונות חדשים.
לא מאשים אותך , אלה רק אומר לך שזה ההבדל בנינו

נב- ישנם תקופות שאני כן לא מגיע למסיבות ועל זה אני מצטער כי זה להפסיד עוד משהו מחו"ל שכנראה לא יבוא עוד תקופה ארוכה ...
דוגמה : קרל קוקס שהגיע בשנת 97 לאחד הרייבים המוכרים ביותר בהיסטורייה הישראלית "דאנס אנד ליוויס" שם שמעתי אותו לראשונה... ופעם שנייה שלי הייתה אחרי 6 שנים באיביזה.
אז שווה להגיע לכל מסיבה אהה חבר
ותתקין למען ה' אי סי קיו - מסנג'ר. תודה .


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Dec-26-2004 01:38  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ROBERTO
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: petah-tikva

אני לא שמעתי על השמועות האלו אבל מה ששמעתי מפי מקור מוסמך זה שבקרוב או ארמין או מרקו יהיו לנוער בטי אל וי.


___________________

Old Post Dec-26-2004 11:53  Israel
Click Here to See the Profile for ROBERTO Click here to Send ROBERTO a Private Message Add ROBERTO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Silky21
Junior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: Rishon Le Zion

אדיר ,ציפיתי ממך לקצת יותר מזה...וויכוחים עם הילדים שלא מבינים מאומה
בעסקי הקלאבינג ומנסים להפגין מופעי ראווה לכל החצילים השולטים פה...
לא יודע מה איתך אבל את הרושם שהם מנסים לעשות לא כל כך עובד עליי
אז אל תאמץ את האצבעות שלך בלכתוב להם תשובה לשטויות שנפלטות להם מהפה הקטן אוכל המטרנה שלהם...

וניפגש ביוהן בנוהל


___________________
Trance addicts unite !
www.psytranceportal.com

Old Post Dec-26-2004 15:56  Maldives
Click Here to See the Profile for Silky21 Click here to Send Silky21 a Private Message Visit Silky21's homepage! Add Silky21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Silky21
אדיר ,ציפיתי ממך לקצת יותר מזה...וויכוחים עם הילדים שלא מבינים מאומה
בעסקי הקלאבינג ומנסים להפגין מופעי ראווה לכל החצילים השולטים פה...
לא יודע מה איתך אבל את הרושם שהם מנסים לעשות לא כל כך עובד עליי
אז אל תאמץ את האצבעות שלך בלכתוב להם תשובה לשטויות שנפלטות להם מהפה הקטן אוכל המטרנה שלהם...

וניפגש ביוהן בנוהל


אתה פה כדי להיות חלק מקהילה או כדי להרים את האף ולעשות פוזות ?
מה הקטע של ההתנשאות הזאת פתאום ?

Old Post Dec-26-2004 16:05  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Silky21
Junior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: Rishon Le Zion

סלח לי אבל אחרי שאני שומע על אחד שבא לעשות פוזות ואומר
שבעלים של מקום כמו הטי אל וי מביא אמנים לארץ
זה מרים לי גבה ואני לא יכול להבליג
במיוחד בקטע שהוא מתנשא על אנשים שמבינים "קצת" יותר ממנו בתחום
ואני לא מדבר על עצמי כן !


___________________
Trance addicts unite !
www.psytranceportal.com

Old Post Dec-26-2004 16:14  Maldives
Click Here to See the Profile for Silky21 Click here to Send Silky21 a Private Message Visit Silky21's homepage! Add Silky21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Silky21
סלח לי אבל אחרי שאני שומע על אחד שבא לעשות פוזות ואומר
שבעלים של מקום כמו הטי אל וי מביא אמנים לארץ
זה מרים לי גבה ואני לא יכול להבליג
במיוחד בקטע שהוא מתנשא על אנשים שמבינים "קצת" יותר ממנו בתחום
ואני לא מדבר על עצמי כן !


פוזות ? לא נראה לי שהוא עשה פוזות..
אם הכוונה ליובל, אז הוא כולה חשב שגם לבעל המועדון יש יד בדבר בנוגע ללהביא אמנים...

ואם הכוונה למארק, שאמר שהוא לא בא לכל המסיבות, כל יש די ג'יים שהוא פשוט לא אוהב לשמוע..אז תאכל"ס אם ככה הוא מרגיש זאת זכותו..

מצטער, אני לא רואה פה שום פוזות..
ואני גם מצטער אם פגעתי בך, פשוט תבין שאני לא בא נגדך באופן אישי או משו, פשוט אני לא מבין מאיפה באה הגישה שלך פתאום...

Old Post Dec-26-2004 17:25  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
אני דביל ממ.. לא נראה לי ..
אבל יוצא למסיבות ומנסה כל דיג'י זה כן נראה לי ...
אני שומע כל כל הרבה מוזיקה שאני לא מנסה לשמוע רק מה שאני אוהב מבין.
זה נקרא להיות תקוע יותר מידי מבחינתי ... ואני יוצא כל חודש להמון מסיבות ושומע כל כך הרבה דיג'יים שלא שמעתי בחייי ויש מסיבות שאני לא נהנה ויש מסיבות שכן .

אתה אצלך הבעיה שאתה לא יודע להיפתח למוזיקה חדשה ומנסה להכיר סגנונות חדשים.
לא מאשים אותך , אלה רק אומר לך שזה ההבדל בנינו

נב- ישנם תקופות שאני כן לא מגיע למסיבות ועל זה אני מצטער כי זה להפסיד עוד משהו מחו"ל שכנראה לא יבוא עוד תקופה ארוכה ...
דוגמה : קרל קוקס שהגיע בשנת 97 לאחד הרייבים המוכרים ביותר בהיסטורייה הישראלית "דאנס אנד ליוויס" שם שמעתי אותו לראשונה... ופעם שנייה שלי הייתה אחרי 6 שנים באיביזה.
אז שווה להגיע לכל מסיבה אהה חבר
ותתקין למען ה' אי סי קיו - מסנג'ר. תודה .


אח שלי, נסכם ונאמר כי "על טעם וריח אין מה להתווכח"

אני מכיר הרבה סגנונות אבל אם משהו לא מושך אותי אז לא הולכים בכח.

באשר לאי סי קיו - הממ.... תנסה בפרטי...


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Dec-26-2004 20:33  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Johan Gielen "For U" @ Ku-Millenium (Next Productions) - 7.1.2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackA track from an Id&t commercial [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMind One ft Rena - "Star For Me" (Instrumental Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:53.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!