quote:Originally posted by jp De Veluwe? He bah incest wild Alleen de zwarte kousen doen daar aan. Herten zijn nog vers
___________________ Allemaal gelul!!
Die herten op de kinderboerderij zijn malser, want die zijn gewend aan stress
quote:Originally posted by FunkySimon ik wens iedereen weer een hoop geile platen toe volgend jaar ja dat zou mooi zijn ja! van hetzelfde iedereen!
___________________ Sasha!
quote:Originally posted by jp Die herten op de kinderboerderij zijn malser, want die zijn gewend aan stress nee want die lopen minder. Hoe minder je loopt hoe minder de spieren ontwikkelen en hoe meer er vet in het vlees gaat zitten. Wild vlees is beter.
Als je er een gehaktbal van draait proef je het verschil niet
quote:Originally posted by jp Als je er een gehaktbal van draait proef je het verschil niet Welwaar, de taaiheid!
Er zit meer smaak aan wild dan aan tam. Niet dat ik het proef, maar sommige mensen wel.
___________________ Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Meestal gaat er toch een bende curry saus overheen, dus wat maakt het uit
Precies. Met saus smaakt het toch wel. Heinz ketchup vind ik het lekkerst bij je eten.
Het water loopt me nu al in de mond Vervelend van gourmetten is dat het zo lang duurt en dat de stukjes vlees veel te klein zijn.
quote:Originally posted by jp Meestal gaat er toch een bende curry saus overheen, dus wat maakt het uit neen, hoho, wilde cranberry sause! of sjapignonnen sous.
quote:Originally posted by Djeebie Heinz ketchup vind ik het lekkerst bij je eten. Ik heb liever cocktailsaus.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA