Ik dacht die Optimus is weer bezig geweest, maar niet dus
Ik heb ook nog steeds hetzelfde als eerst, alleen heb ik er een subwoofertje van Jamo bij en 2 nieuwe boxen van het merk Magnat. Kheb nu in totaal dus 7 boxen
Jan-13-2003 19:20
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Philips Mini-Set 2x 280 watt RMS met speciale watergekoelde speakers
In de auto:
JVC CD speler, 6 x 150 watt rms versterker
500 watt rms subwoofer 12 inch Magnat
4 speakers JBL 120 watt rms per stuk
Jan-13-2003 20:49
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
vandaag net weer ff een nieuwtje gehoord van mijn moeder: de kinderen van de buren slapen niet meer op zolder, vanwege dat gebonk van jou
de beide buren zijn trouwens ook al verhuist, sinds ik mijn tafeltjes heb
mijn set:
heb een kenwood dingetje met dolby surround (5 x 80 W), maar er zitten maar 2 boxen op aangesloten, voor de rest heb ik er nog een cdspeler erbij.
Jan-13-2003 21:22
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Nog steeds hetzelfde als vorige keer.
En me ouders beginnen steeds minder te zeuren.
Maarja, ze worden ook elke dag een stukkie ouder/dover
verder heb ik mijn eigen pc met zo'n 7000 tracks, een 66cm stereo tv
Auto:
Pyle 1000 Watt 4 kanaals versterker
2 kanaals gebrugd voor mijn Raveland basspijp van 250 Watt, 30 cm dik
Pyle 3-weg systeem in de plank
2 standaard deurspeakers
Kenwood mp3 cd speler
Jan-13-2003 21:32
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Ik ben erg blij met de hoofdset die we nu hebben staan (we hebben ook nog setje op de slaapkamer)
Ik zou niet weten wat voor merk bekabeling er is. Weet wel dat het van dat spul van € 15 per meter is (niet zo erg als dat van Lightforce...daar hebben we geen geld voor, want we hadden zo'n 20 meter van dat spul nodig...)
Mijn papsie heeft een home cinema gekocht, en zoals ooit beloofd, kreeg ik zijn set. Het is allemaal al wat ouder, maar van zo'n goeie kwaliteit dat dat er totaal niet toe doet! Die Infinity speakers (zit ook Harman Kardon achter meen ik) hebben zo'n mooi warm geluid, daar gaat geen moderne speaker tegenop... Dus nu mag mijn papsie zo af en toe komen genieten van mijn setje. Lekker saampjes de buurtjes pesten Maar dan wel de buurtjes van een blok verderop, hihihihi!!!!
Last edited by Eye-Riz on Jan-14-2003 at 23:24
Jan-14-2003 01:16
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
over JBL:
Ik snap best wel wat jullie bedoelen met blikkerig. Ik vind vooral de grote JBL's die ze op feesten/in clubs gebruiken erg blikkerig. Ik ben echter over mijn JBL's echt prima te spreken.
Jan-14-2003 01:21
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Ehm... Technics versterker uit het jaar nul... 2 Akai boxies... geen idee hoe hard ze kunnen... hard genoeg voor op me kamer iig... Ze horen het 2 huizen verder... En vraag maar aan Spinnin Jack, het is hier niet bepaald gehorig... Geluid is nie super, maar het knalt lekker, en da's goei
Aan me versterker hangt aan de ene kant een Soundbouter live 5.1 en aan de andere kant een Dateq XTC, daaraan hangen weer 2 Technics SL1210M3D en daaraan hangen weer 2 Ortofon Concorde Pro's...
Sja, en dat was't wel... CDtjes draai ik gewoon m.b.v. CD-Rom speler...
Jan-14-2003 01:53
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
VERSTERKER:
SONY FA-D507
CDSPELER:
SONY ??-D507
BOXEN:
nu nog een bose 301 serie 1 omdat de ander opgeblazen is maar binnenkort B&W 602S3!!!
Jan-14-2003 07:21
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Infinty en JBL zijn idd van de Harman Company. Moet wel zeggen dat infinity toch een heel ander geluid geeft dan JBL.
En wat betreft die kabel, is misschien overdreven maar had ook niet veel nodig. En het werd me aangeraden om dit te gebruiken.
Jan-14-2003 10:38
mantisnl
luuk maes
Registered: Jul 2001
zozo, veel dikke instalaties hier!
ik doe t met n ouwe 800 watt versterker van akai (zo eentje met mooie houten afwerking )
2 speakertjes van xxl power sound (of iets dergelijks)
mengpaneeltje van hetzelfde merk
2 soundlab draaitafeltjes
1 sony cd speler
niet veel, maar wel goed voor barsten in ons plafond
maare misschien kan iemand mij helpen, ik heb nl een "probleempje"
Me heeft nl. een versterker met n 5.1 ingang (5 tulpjes) maar n dvd speler die 2 tulpjes heeft als uitgang, weet iemand of er n convertor oid. is, waarmee ik mn dvd output kan omzetten naar 5.1?
(mn versterker heeft dus GEEN ingebouwde 5.1 convertor)