voor mij ook 'never', heb er geen behoefte aan, LATOX.
Oct-30-2001 07:13
TranceEnergy
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
tuurlijk wel pillen....geef maar toe als iemand naar feesten gaat...neemt ie een paar pillen.,...
ik ga om de weeek naar een groot feest...dus dan gaan er weer een paar
Oct-30-2001 08:36
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ook goed
Correctie alpha: BETER
Oct-30-2001 13:05
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Optimus Trance
ik zou t maar niet thuis gaan doen, want dan sta je in de huiskamer je springen, daar is ook niet veel aan
enne...chillen ga je zeker niet
lache toch... lekker stampen in m'n huiskamer
maar goed, chillen was ook niet wat ik bedoelde, maar je hoort wel 's dat sommige mensen gewoon niet goed tegen xtc kunnen en ervan gaan kotsen.... is nogal lullig als je net 100 piek betaald hebt voor je kaartje voor ic en na 'n uurtje staat te kotsen... is ook je hele avond verneukt
Oct-30-2001 13:50
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
thuis dan moet je t egt es doen met je geliefde (nee niet je rechterhand ).. das wel zooo super! t heet niet voor niets liefdesdrugs jonges
moet je zeker es meegemaakt hebben, het wordt de intiemste nacht van je leven.
Oct-31-2001 01:17
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Dj Alpha het wordt de intiemste nacht van je leven.
of de meest verneukte...
Oct-31-2001 01:24
Miss Proximus
titelloos
quote:
Originally posted by Boss is nogal lullig als je net 100 piek betaald hebt voor je kaartje voor ic en na 'n uurtje staat te kotsen... is ook je hele avond verneukt
Ik kreeg een goeie tip: Rennie! Heb de laatste tijd ook vaak wat last van brandend maagzuur. Heb t zaterdag gebruikt en HOPPA! nix aan t handje! Heb me nog nooit zo goed gevoeld!!
Heb btw op "op grote feesten" gestemd. Ben de laatste tijd echt master in NEE zeggen Al m'n vrienden leip en ik nuchter en wie staat er als laatste op de dansvloer??? juist ja, me myself and i
Oct-31-2001 09:58
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
quote:
lache toch... lekker stampen in m'n huiskamer
maar goed, chillen was ook niet wat ik bedoelde, maar je hoort wel 's dat sommige mensen gewoon niet goed tegen xtc kunnen en ervan gaan kotsen.... is nogal lullig als je net 100 piek betaald hebt voor je kaartje voor ic en na 'n uurtje staat te kotsen... is ook je hele avond verneukt
Wat ik altijd hoor van mensen ( ben zelf niet zo'n kotser ), is dat als de pil inslaat ze wel eens moeten kotsen, maar dat het daarna ook gelijk over is en je je prima voelt. ( meestal met een pil )
k heb nog nooit gekotst, ben nog nooit out gegaan, nog nooit gaan flippen ofzo..
Ik ken ook niemand die ervan gaat kotsen.. Waarschijnlijk de mensen die ervan gaan kotsen gebruiken het niet meer
Oct-31-2001 17:17
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Wat me trouwens opvalt is dat er niemand op " niet meer " heeft gestemd.
Oct-31-2001 18:36
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ja, moet ik hier nog op antwoorden...
Nou goed dan.
Ik eet zo nu en dan ook wel eens een pilletje als ik thuis voetbal zit te kijken.
Gewoon jezelf zijn. Als je het niet leuk lijkt, niet doen!!! Als je eenmaal een pilletje hebt gehad wil je eigenlijk nix anders meer...
Maar goed, ik had er op Trance Energy teveel op en op Dance VAlley 5. Dus af en toe gebruik ik wel een illie
GReeTZ
Oct-31-2001 19:03
Flipper01
Addicted dolphin
Neverrrr!
Ik heb er ook niet echt behoefte aan. Ik vind het zonder pilletjes ook al geweldig!
Maar ik heb er nix op tegen als mensen gebruiken, alleen als ze er agressief van worden, maar daar heb je meer last van bij alcohol.
Ik vind het wel mooi om van die gasten compleet strak te zien die zich echt enorm vermaken!