|
| quote: | Originally posted by Pheatus
- nog zo'n stommiteit: op zolder bij iemand staan biljarten. Trapgat was echter zonder leuning. Zo danig aan het concentreren op het spel da'k gewoon achterwaarts in het trapgat gevallen ben. Als bij wonder, niks van verwondingen. Gewoon verder gespeeld
|
amai seg...dan heb je wel geluk gehad. doet me eraan denken dat ik ook wel eens van de trap ben gevallen... hield daar een hele hoop blauwe plekken aan over en een gekneusde pols-> ma helaas ben ik soms zo onoplettend en ben dus al meerdere keren van de trap gedonderd, ma nog geen ernstige kneuzingen, buiten wat blauwe plekken.
| quote: | Originally posted by Pheatus
en alle 4 wijsheidstanden eruit -> pijnlijke bevalling... |
mmmhh, en mijn tandarts maar zeggen: "neen hoor, dat doet helemaal geen pijn, daar voel je niets van " - begin nl ook een plaatsgebrek te hebben, 1 wijsheidstand die nogal kan knellen, (ma is raar want er zijn dagen dat ik er totaal geen last van heb, en andere dagen denk ik: 'ah daar ben je weer' ) de rest van mijn wijsheidstanden knellen gelukkig niet zo... 
ow ja, was ik vergeten, vroeger als kind (9jaar) eens verbrand geweest op mijn buik (geen idee hoeveelste graad, ma twas kokend water, dus believe me that hurts), weken met verband rond mijn buik moeten rondlopen -> jeuken aaahggr... kan beter tegen pijn als tegen jeuk, zeker als ge ook ni mag krabben. nu nog steeds huiveringen als ik mijn ma met kokend water zie rommelen...