Originally posted by Lady_LizzY
Ja lap he...
Het lot is mij niet gunstig gezind.
Heb ik op zaterdagavond al eens de auto, komen ze vandaag op het werk af dat ik zowel zaterdag als zondag mag komen werken owv het live-gaan van een megagroot project...
Dat ze me dit maar niet te veel lappen, nondedju!!!
Aii!
Kom gewoon vroeg en ga op tijd weer naar huis!
Top trouwens dat er toch nog wat meer mensen komen
(misschien ga ik je dit jaar toch nog wat vaker op feestjes zien Anja )
Jan-28-2005 05:13
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Ga proberen na te komen, maar kweet niet om hoe laat k moet beginnen werken.
En nog minder om hoe laat ik gedaan heb met werken.
In het ergste geval het heel weekend, in het beste geval ben ik gewoon stand-by.
Maar dat betekent ook dat ik moet zorgen dat ik beschikbaar moet zijn.
Mja, shit happens... en bij de ene mens als meer als bij de andere.
Have fun everyone !
Jan-28-2005 09:32
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Zolang je nuchter blijft en je telefoon aan laat ben je toch beschikbaar?
Jan-28-2005 09:54
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Ja natuurlijk
Dat en het feit dat ik een half uur na call in Hasselt moet staan
Maar maybe verloopt alles vlotjes en moet ik helemaal niets doen *keep fingers crossed*
Jan-28-2005 11:55
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
van wacht zijn rules zeker
Jan-28-2005 12:37
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by eieregooie
(misschien ga ik je dit jaar toch nog wat vaker op feestjes zien Anja )
hehe, zeker da ben eraan t werken
Jan-28-2005 20:10
Giesber
Senior tranceaddict
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Dat en het feit dat ik een half uur na call in Hasselt moet staan
Is dat geen toeval? Van Neerpelt naar Hasselt rijden duurt ongeveer een half uur
Jan-29-2005 13:00
xcape
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2002
aan alle beta's die er waren : bedankt om te komen! en bedankt aan ei om te komen draaien. Het was zeker een gezellig feestje het kon wel wat drukker en de sfeer die dit soort feesjes typeert waas er slechts vrij laat op de avond. Omdat het het een prive fuif was, mochten we geen promotie maken. Volgende keer gaat het waarschijnlijk een openbare party worden. Ik hoop dat iedereen zich een beetje geamuseerd heeft. En hopelijk tot de volgende.
PS: party pix/movies soon
Jan-31-2005 15:41
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Ik heb me best geamuseerd zaterdag! De installatie was vet en vooral de belichting (ook een goeie LJ, dat wordt ook vaak vergeten) maakte het heel fijn. Alleen een beetje te veel en te vaak rook
De muziek was ook zeer te genieten. Jammer dat Ei wat te laat was zodat hij maar een dik uur kon draaien. Cassa die van hem overpakte begon wel veelbelovend (Silver bath! ), maar verviel dan wat in inspiratieloos gebonk vond ik. Xcape maakte dat wel ruimschoots goed met een lekker setje! Oud en nieuw, zacht en wat harder, en alles heel sterk aaneen gemixt, thumbs up! DJ Double U Jay vod ik dan weeral wat minder, vooral mdat hij niet echt goed wist welke richting hij uit moest blijkbaar. Af en toe kwamen er zalige techno-platen voorbij, maar dan sprong hij weer over naar plat beukwerk. Omdat er nog enkele studentes in ons gezelschap waren zijn we dan rond 2u maar naar huis gegaan, na wat - voor mij toch - een fijn feestje is geworden!
Nou nou, haha... Oeps ja, beetje te laat :/ Helaas pindakaas Ik heb me verder ook wel goed vermaakt... In t begin even wat last van de grote fan achter me , maar dat is allemaal goed gekomen. Het was leuk jullie allemaal weer eens te zien!
Het podium was ook heel erg gaaf! Veel tijd geld en moeite in dit feestje gestoken... RESPECT!
Feb-01-2005 02:09
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Het was inderdaad een geslaagd feestje. Muziek was goed (vooral bij Ei en Xcape dan), mooie inrichting, sfeer zat behoorlijk in (in't begin minder), goedkope drank, ....
Alleen werd er teveel gebruikt gemaakt van het rookmachine
Ik kijk uit naar de foto's en filmpjes. Zehra?
Feb-01-2005 13:31
Nyah
quote:
Originally posted by CygnusX
Alleen werd er teveel gebruikt gemaakt van het rookmachine
kuch, ja daar zeg je wat beteke té...
maar buiten dat: geslaagd feestje, goeie muziek, sfeer enz, voor herhaling vatbaar