Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vraag het Duncan - De antwoorden
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by jbz
Ok, das nog best een nette opmerking voor een hollander!

Wie zegt dat ik niet netje sben dan ?

quote:
Originally posted by jbz
Maar voor de rest ben je een eikel!

Klopt

quote:
Originally posted by HBtje
Ben t lekker eens met siesta

Moet er niet bij?:

NAAANANANANANAAAAA

Ook zo'n kleuter.

Old Post Jan-17-2005 21:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by New Wave
Laatste wat ik hier nu over posts.

Godzijdank!! En als je nu gelijk helemaal niks meer post, zal helemaal geweldig zijn!!!

back2topic: Goed interview idd!

Helemaal waar wat Basvh zegt, maar desondanks is het toch wel een grote stap vooruit dat er eindelijk een andere richting word ingeslagen door ID&T. Lijkt me ook gaaf om te zien hoe zij het in het buitenland zullen gaan doen...

Old Post Jan-17-2005 21:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

Dat Party-Eiland gebeuren vind ik ook wel een ubervet idee

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jan-17-2005 22:00 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by tijs08
Godzijdank!! En als je nu gelijk helemaal niks meer post, zal helemaal geweldig zijn!!!

En al die ophef over het feit dat ik mijn mening over de heer Duncan heb gegeven. Heerlijk dit. Iedereen zit te zeiken op Duncan. Als hij eenmaal een interview geeft dan heeft iedereen weer opeens respect voor hem. Ik dus niet. Als mensen daar problemen mee hebben en mij proberen te dissen dan ga ik een kleine discussie niet uit de weg. Als je iemands zijn mening niet respecteerd dan moet je oprotten, simpel zat. Stelletje zwakkelingen. Laat je maar naaien! toemaartoemaartoemaar.

Old Post Jan-17-2005 22:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by New Wave
En al die ophef over het feit dat ik mijn mening over de heer Duncan heb gegeven.

daar sla je de plank dan mooi mis sjaak!

Ik heb het over jou en je irritante domme niets toevoegende IQ-loze posts! Die je hier maar schaamteloos neerpost, zoals je eigenlijk op dit hele forum doet...

Old Post Jan-17-2005 22:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jbz
tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:

Ik heb het over jou en je irritante domme niets toevoegende IQ-loze posts! Die je hier maar schaamteloos neerpost, zoals je eigenlijk op dit hele forum doet...

Precies..!

Old Post Jan-17-2005 22:28  Belgium
Click Here to See the Profile for jbz Click here to Send jbz a Private Message Add jbz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

Dat jullie die posts van New Wave over trance uberhaupt nog serieus nemen

Maar ik ben het niet helemaal met je eens wat betreft Duncan. Tuurlijk zeiken veel mensen op hem en veelal ook wel terecht. Maar ik denk dat het respect wat mensen hem geven is vanwege zijn openheid. Die gast kan nooit tegen enige kritiek en heeft daarom ook het oude forum dichtgegooid. Bij deze laat hij ook een andere kant zien. Hij geeft nu gewoon ook eens een keer openhartig toe dat hij gewoon een geldwolf is. Ik begrijp nu tenminste zijn kant van het verhaal, niet dat ik er nu achter sta, maar ik snap hem wel gezien vanuit zijn levensvisie.

Old Post Jan-17-2005 22:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by basvh
iedereen loopt nu te kwijlen dat duncan zo leuk openhartig vraagjes beantwoord maar ik weet niet of jullie uit de context halen dat wij eigenlijk al jaren belazerd worden: Hoge prijzen, beetje stoer geen mailtjes beantwoorden, marketing dingetjes zoals aantal bezoekers hoger doorgeven, enz enz.

Dit wisten wij grotendeels al maar om daar nu over te gaan applaudiseren als ie het eerlijk toegeeft.

Niet echt, maar het is vrij logisch dat een bedrijf dat doet, als mensen toch wel dokken, waarom niet?! Oke het is niet netjes maarja kom op.. weinig mensen die dat niet zouden doen...

En ach, hij geeft het dan iniedergeval toe, hij had ook een of ander lul verhaal kunnen ophangen.

Old Post Jan-17-2005 22:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Mensen mensen je kan iemand ook op ignore zetten zodat jullie zijn/haar posts niet meer zien!

Old Post Jan-17-2005 23:08 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by TranceZoner
Dat Party-Eiland gebeuren vind ik ook wel een ubervet idee

Er is maar 1 party eiland en daar gaan Lex en zijn vriendjes deze zomer heen!

Old Post Jan-17-2005 23:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Voor iemand die in Enschedé woont en op in een discotheek op zaterdagavond staat te dansen op Natasha Bedingfield is dat dance.

De rest lees ik wel een andere keer

Old Post Jan-17-2005 23:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by @win
Dat jullie die posts van New Wave over trance uberhaupt nog serieus nemen

Ook dat, na 4 jaar happen ze nog steeds.

quote:

Ah gut, ik zou me er voor moeten schamen?
Ik zou me dan maar eens wat breder orienteren op dit forum....frits...

Old Post Jan-18-2005 05:27  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vraag het Duncan - De antwoorden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed Help with This One [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Almaria - Feel My Heart [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:42.

Forum Rules: