|
|
|
|
 |
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
Ik had deze thread blijkbaar over het hoofd gezien (damn, een mens moet echt wel alles lezen tegenwoordig op forums).
Ik deel een beetje de mening van de andere persoon, ik vind de vorige track net dat ietsje meer. Betekent niet dat deze slecht is, zeker en vast niet! Wat is dan het verschil? Geen idee, just a feeling moet ik zeggen
Ik heb de track reeds getest. Vrijdag 28/01/2004 in discotheek Sotto's. De trance liefhebbers die reeds aanwezig waren om 22.30u stonden te dansen en na Jump To The Next train heb ik deze erin gegooid. Het nummer erna was ofwel Not Even Winds van Ozgur Can of Tilt met Explorer (don't recall it exactly).
Anyway, gisteren heb ik een nieuwe promo mix in elkaar gestoken en ik heb dit nummer erbij gezet. Ook in mijn volgende radioshow speel ik het. (just for the record: ik ben hier niet aan het spammen of zo, ik zeg gewoon wat ik met het nummer aan het doen ben).
Het vorige nummer ligt nog steeds bij de mensen van Bonzai. Ik had het doorgegeven met de nadruk van "bom". Maar blijkbaar delen ze niet 100% mijn mening hierover. Heel vreemd, want het nummer duikt nog altijd regelmatig op in mijn playlist.
En nog maar eens voor de record (want tegenwoordig moet een mens blijkbaar voorzichtig zijn in z'n uitspraken): ik ben hier niemand naar de mond aan het praten of wat dan ook. Ik beluister muziek en als het goed is, dan draai ik het, als het niet goed is dan niet. Of je nu Icone, Kindred Spirits, Tiesto, Airwave of dj Bolleken-met-de-pet op bent 
|
|
Jan-30-2005 11:25
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001
|
|
|
Jan-30-2005 12:54
|
|
|
 |
 |
Pheatus
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
|
|
|
Die trance hoor ik idd ook het liefst. Tegenwoordig is een trance nummer veel te complex (IMO). Precies een wedloop om om het meest geluiden/effecten/basses etc... in 1 nummer te krijgen. Like Elof said: geef mij maar de sweet melodic trance van rond 1999. Een kippevel melodieke dat je echt into-trance meenam...
De trance dat ik maak is zo'n genre. Alleen al de manier waarop ik begin met een nieuw liedje zegt genoeg : keyboard aan Reason connecteren, goeie synth kiezen, lekkere melodiekes spelen, bass melodie en kick eronder, en half uur aan stuk zitten zot doen enkel met bass/kick en m'n keyboardje ... Klinkt stom, maarja I just love it ...
Ivm platenlabels: hmja, niet veel over te zeggen eigenlijk. Vooral in België zijn het telkens dezelfde producers enzo dat ge tegenkomt. Niet veel nieuwe mensen. Idem aan Bonzai dacht ik zo . Niet voor 't een of 't ander, maar die tracks dat elof onlangs gemaakt heeft (onder naam: E-Love) zijn naar mijn mening lekker melodic... Maarja, die wordt precies niet gereleased (hopelijk wel nog )...
Ge moest nu eenmaal vroeger geboren geweest zijn, dan kreeg je waarschijnlijk een contract in de schoot geworpen... tegenwoordig enkel gevestigde waarden (en we vragen ons dan nog af waarom België zo'n grote paardekleppen draagt op gebied van muziek... )
En mens zou er waarlijks depri van komen
Ah, wat maakt het uit dat we hier zitten discussiëren erover, geen sikkepit zal er veranderen... Laten we ons maar goed amuseren op onze private parties dan 
Jan-30-2005 20:53
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:01.
Forum Rules: