Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Silky21 & Ronaldo Robotika *birthday party* 28.01.05
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

לא יודע על מה אתה מדבר שחר
אבל אם זה הפריע לך זה כבר טוב !!!


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Jan-30-2005 03:50  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

בזמן האחרון אני די מעדכנת באיחור... אבל אני בחורה עסוקה מה לעשות?
אניווי... הערב שלנו התחיל במקום שאני לא ארחיב
עליו את הדיבור מפאת גילם הצעיר של כמה מחברי הפורום
בשעה 2:00 זזנו לכיוון בן שמן (היינו בתכנון לאסטריקס בטיאלוי אבל
בדקה ה-90 התחרטנו מה שהסתבר בדיעבד
כאחד הדברים הכי חכמים שעשינו )
הגענו בדיוק לסט של שמואל... חבל שלא שמענו את צח (מאז
אילטה 2 והסט שלו בתוכנית השבוע אני
גרופית שלו... האמת שתמיד הייתי אבל לאחרונה זה התחזק
חחחחחחח שחושבים על זה אני מרחמת עליך כי אני בטח אתעלל
בך כמו שאני מתעללת באלי אבל שטויות אתה תתרגל )
איפה הייתי? אה... שמואל...
טוב כולכם יודעים מה בדיוק חשבתי על הפלאשים אז חברים יקרים
אני מודה ומתוודה שטעיתי ביג טיים!
שמואל נתן סט אחולמניוקי! משו באמת בסט!
נהניתי מכל רגע...
אני מבינה למה לקחו מקום 74 בדיג'יי מאג
אח"כ עלה רוני שהפתיע במוסיקה רגועה (מה נסגר?????) אבל
עדיין מוסיקה טובה...
באמצע או אולי לקראת סוף הסט שלו פרשנו...
הייתי צריכה לקום בבוקר ללמוד למבחן וזו הסיבה שחתכנו מוקדם
אבל כשחושבים על זה אין כמו לפרוש בשיא משאיר טעם של עוד!
במחשבה שניה... ראסמי אני חצילה... לחתוך אחרי שעה וחצי?
חחחחחחחח
טוב יו מיי קול מי בייבי אוברג'ין!

זהו בגדול היה ממש מעולה מה שמזכיר לי אגב
שהיום הלכתי לקנות כרטיסים לארמין ונשאלתי איך זה
שלאחרונה אנחנו לא מגיעים הרבה למסיבות של נקסט?
ותשובתי? מצאתי מסיבות הרבה יותר טובות!
ויוה לאילטה!
יאללה ביי


___________________

Old Post Jan-30-2005 17:27  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan

סיסי, יא חצילה שכמותך!!!
האחים פלאש דורגו בדי ג'יי מאג האחרון במקום ה 71, ולא במקום ה 74
למה הורדתם אותם 3 מקומות?

Old Post Jan-30-2005 19:21  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

נוותר לך הפעם אבישג.

בכל מקרה תמונות אחרונות מהאירוע:
כאן!!!


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Jan-31-2005 03:33  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:



Old Post Jan-31-2005 07:33 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nanos chikanos
tranceaddict in training



Registered: Sep 2004
Location: Rishon-le-Zion

שלום לכולם!
כאן סטיבי הראשי ...ידוע בשמו....שלללללללווווווווווומי
(חבר של טלטול)
.
אז קצת על המסיבה: היה פצצות חופרניות לפנים
בהפצצות של צח וערן המטורפים
אבל הקטע החזק היה שרונלדו התחיל עם קטעי צילאווט מוטרפים ובעיקר מיוחדים (שהרי כולם חשבו שהוא יפציץ)אבל במשך הוא לא שכך וווונתן בראש...


___________________

Last edited by nanos chikanos on Jan-31-2005 at 14:36

Old Post Jan-31-2005 13:08  Israel
Click Here to See the Profile for nanos chikanos Click here to Send nanos chikanos a Private Message Add nanos chikanos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by nanos chikanos
שלום לכולם!
כאן סטיבי הראשי...ידוע בשמו....שלללללללווווווווווומי
(חבר של טלטול)
.
אז קצת על המסיבה: היה פצצות חופרניות לפנים
בהפצצות של צח וערן המטורפים
אבל הקטע החזק היה שרונלדו התחיל עם קטעי צילאווט מוטרפים ובעיקר מיוחדים (שהרי כולם חשבו שהוא יפציץ)אבל במשך הוא לא שכך וווונתן בראש...


הו הו אהלן שלומי! וולקאם!
ואדיר מותק אתם תמיד תוותרו לי...
כי אני סיסי


___________________

Old Post Jan-31-2005 13:50  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Silky21
Junior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: Rishon Le Zion

איזה מהמלאכיות של צ'ארלי זה אני בדיוק ?


___________________
Trance addicts unite !
www.psytranceportal.com

Old Post Jan-31-2005 15:20  Maldives
Click Here to See the Profile for Silky21 Click here to Send Silky21 a Private Message Visit Silky21's homepage! Add Silky21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by nanos chikanos
שלום לכולם!
כאן סטיבי הראשי ...ידוע בשמו....שלללללללווווווווווומי
(חבר של טלטול)
.
אז קצת על המסיבה: היה פצצות חופרניות לפנים
בהפצצות של צח וערן המטורפים
אבל הקטע החזק היה שרונלדו התחיל עם קטעי צילאווט מוטרפים ובעיקר מיוחדים (שהרי כולם חשבו שהוא יפציץ)אבל במשך הוא לא שכך וווונתן בראש...


שלומייייייייייייי יא כלי מה הולך איתך??
טוב שהתחלת לכתוב פה

חמישי ווקס!!

quote:
Originally posted by Silky21
איזה מהמלאכיות של צ'ארלי זה אני בדיוק ?


רוצה להיות קאמרון דיאז?

Old Post Jan-31-2005 18:43 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Silky21 & Ronaldo Robotika *birthday party* 28.01.05
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp with this tune [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZ Bias - "Neighbourhood" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!