Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Tape-toi la honte
Pages (22): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by BaCkFiRe
tjs autant de succès avec ce skeud

moi j'avais acheté cet album de 666

je sais pas comment je faisais pour écouter ca à l'époque

moi aussi je l'ai avec les singles et tout

j'ai du bon floorfila en vynil aussi mdr

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jan-30-2005 20:15  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tux04
tranceaddict in training

Registered: Jan 2005

quote:
tjs autant de succès avec ce skeud

moi j'avais acheté cet album de 666

ben j'ai tout fait pour l'échanger a plouf contre ses tiesto colored mais hélas je ne sais pas pourquoi le projet a été abandonné

sinon des skeuds pourris j'en ai a la pelle mais bon j'étais jeune a l'époque

Old Post Jan-30-2005 20:17  France
Click Here to See the Profile for tux04 Click here to Send tux04 a Private Message Add tux04 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

quote:

je sais pasnon plus comment j'ai fais

comme quoi, y a que les cons qui changent pas.

Old Post Jan-30-2005 20:27  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

Mes deux premiers albums :

et

C'était du bon !

Old Post Jan-30-2005 20:29  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

moi j'ai l'album de Corona

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jan-30-2005 20:31  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj dany lyon
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

Allez ...

1er sons écoutés ... Depeche Mode, U2, Cure, Erasure ...

1er vinyl : ATTENTION

CONFETTI'S : "This is the sound of C"

Je vous recherche la pochette

C'était quelque chose...

Old Post Jan-30-2005 21:30  France
Click Here to See the Profile for dj dany lyon Click here to Send dj dany lyon a Private Message Visit dj dany lyon's homepage! Add dj dany lyon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

cONFETTI'S !!!!

Que de souvenir, le mec faisait 2 m de hout, c'était le début de la "new beat" et de la acid house avec ONE O ONE, HIT HOUSE etc... En quelque sorte les ancêtres de la house.

Old Post Jan-30-2005 21:36  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ouai mais nous ce qu'on voulait plutot c'etait les casseroles, pas que les 1ers disques.
on veut du lourd, des trucs croustillant quoi.

666 ca va encore, on tombe pas dans les abysses du honteux encore
ché pas moi... du genre ouai jme suis foulé le poignet en me branlant ou bien j'ai fait un strip tease dans un bar un soir ou j'etais bourré..

(je tiens à préciser que cela ne m'est pas arrivé.)(par contre j'en connais à qui... je n'en dirai pas plus..)

Old Post Jan-30-2005 21:40  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptit_tom
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Pour revenir a Benassi je vais prendre sa defense. Il est venu au Mad il y a quelques semaines de ca et je dois dire que ca a ete une grosse claque et si il revient j y retournerai sans hesitation. Deja niveau mix il est impeccable rien a redire mais c est sa programmation qui est fantastique il joue un melange de progressive, et d electro qui passe sans probleme. Certes ses prods ne resteront pas dans les anales ormis le Satisfaction qui a vraiment apporte quelque chose mais au niveau du mix il fait parti des grands et ca n est pas pour rien si Morillo l a signe sur Subliminal.

- JUSTICE @ D! Club - 21/12/07

Old Post Jan-30-2005 21:50  France
Click Here to See the Profile for ptit_tom Click here to Send ptit_tom a Private Message Add ptit_tom to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by dj dany lyon

1er vinyl : ATTENTION

CONFETTI'S : "This is the sound of C"

Je vous recherche la pochette

C'était quelque chose...

Je l'ai trouvé

C'est ça?

Old Post Jan-30-2005 22:13  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by ptit_tom
Pour revenir a Benassi je vais prendre sa defense. Il est venu au Mad il y a quelques semaines de ca et je dois dire que ca a ete une grosse claque et si il revient j y retournerai sans hesitation. Deja niveau mix il est impeccable rien a redire mais c est sa programmation qui est fantastique il joue un melange de progressive, et d electro qui passe sans probleme. Certes ses prods ne resteront pas dans les anales ormis le Satisfaction qui a vraiment apporte quelque chose mais au niveau du mix il fait parti des grands et ca n est pas pour rien si Morillo l a signe sur Subliminal.

c'etait un vendredi avec Parrini, Pure et Energy non?

Old Post Jan-30-2005 22:20  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptit_tom
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Oui c est ca. Energy nous a fait un set prog house bien sympa. Parini je ne m y ferai jamais j aime pas du tout. Benassi de la balle et Pure egal a lui meme que du bon

- JUSTICE @ D! Club - 21/12/07

Old Post Jan-30-2005 22:22  France
Click Here to See the Profile for ptit_tom Click here to Send ptit_tom a Private Message Add ptit_tom to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Tape-toi la honte
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Remix of "Bonicio - For the Love of You" [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Lake - Rendezvous [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:44.

Forum Rules: