Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity Line-up
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Nu je t zo zegt, kan je t concept van Dutch Dimension ff toelichten Obi?
Enne, ook die van TeQnology(komt dat nog?)...

Enne, Obi, een vraagje voor jezelf, doe je dit(op tranceaddict posten enzo en info verstrekken) vanuit jezelf, of moet dit van je werk, dat je de stemming moet peilen ofzo van je baas?

Old Post Nov-04-2001 21:45 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Nu je t zo zegt, kan je 't concept van Dutch Dimension ff toelichten Obi?
Enne, ook die van TeQnology(komt dat nog?)...

Dutch Dimension is geen concept wat op dit moment vast staat voor zover ik weet. Of, en zoja, wanneer er nog een Dutch Dimension komt weet ik niet.

TeQnology is een evenement van Q-dance, voor een goede omschrijving daarvan moet je niet bij mij zijn. Wel weet ik toevallig nog dat er in de eerste ID&T Magazine een artikel van Q-dance stond waar ook TeQnology in besproken werd. Misschien dat je die toevallig nog thuis hebt liggen? Kun je even kijken..

quote:
Enne, Obi, een vraagje voor jezelf, doe je dit(op tranceaddict posten enzo en info verstrekken) vanuit jezelf, of moet dit van je werk, dat je de stemming moet peilen ofzo van je baas?

Dit is geheel uit mezelf. Ik werk niet bij Public Relations of Marketing bij ID&T, ik ben ook geen woordvoerder. Het gaat gewoon om interesse in de scene en de evenementen die wij organiseren. Ik ben altijd benieuwd hoe het publiek over sommige zaken denkt en tracht ,waneer ik dat kan, uit te leggen wat sommige beweegredenen zijn.

Old Post Nov-04-2001 22:30 
Click Here to See the Profile for Obi Click here to Send Obi a Private Message Visit Obi's homepage! Add Obi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

LOL ik wil ff een kleine opmerkingen plaatsen tussen een paar regels..

Ik heb ook veel gewerkt in kleine bedrijfjes met opbouwen van stuff enzo.. Je leert heel anders tegen dingen op te kijken die je zelf mede maakt of organiseert.. Als je iets organiseerd en er is minder publiek dan je dacht, blijft het toch super, omdat je het toch voor elkaar hebt gekregen het allemaal keurig op te bouwen en te organiseren.. Nou hoor ik de laatste tijd veel dingen over bijvoorbeeld dat het te warm is, en dat men dat expres doet omdat men dan veel drinkt en dat goed voor de omzet is.. Verder wil ik mezelf daar niet op inwijden.. Alleen dat ik respect heb voor ID&T en Q-Dance etc. om wat ze opbouwen en organiseren.. en mensen verschillen nou eenmaal van meningen (dat hoort er nou eenmaal bij) Dus voor mij (als tranceaddict) is de line up van grote feesten altijd goed (omdat de organisatie TOCH altijd een bepaalde insteek heeft, wat ze willen (en zeker niet te vergeten) WAT ZE KUNNEN KRIJGEN) en daar wordt veelal door menigeen wat vergeten.. Misschien WIL de organisatie grote namen hebben, maar kunnen die niet, en wordt het toch wat apartere namen, of misschien willen ze juist wat apartere namen, dat weet ik niet.. Maar ik heb SOWIESO respect voor wat deze organisaties doen, en veelal zie je mij dus ook verschijnen (mede omdat ik veelal uitgebreid TrancEaddict ben, dus Techno / Progressive / Trance, ik vind het allemaal SUPER)..
dus voor mij geld kort en duidelijk

Respect voor ID&T en Q-Dance en dus ook voor Obi, die mede mogelijkheden creeert voor deze feesten.

verder wil ik ook nog PS-en:
Dat soms een draaitafel overslaat bij zon groot feest, wil niet altijd zeggen dat het aan de DJ ligt, (deze staat wel achter de draaitafels, dus wordt verantwoordelijk gezien), maar het kan ook aan het materiaal liggen.. In ieder geval kan je ervan UITGAAN, dat zowel de leverancier en de DJ BEDOELEN om de plaat te laten overslaan, en vaak is het toch OVERMACHT dat het gebeurd..

Old Post Nov-04-2001 22:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Hee Obi, nu toch iedereen je aan t ondervragen is ga ik dat ook ff doen

Wanneer is er weer een Thunderdome??? Ik hoop zeeer snel, wil wel weer een keer flink uit me pan gaan

Old Post Nov-04-2001 22:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by The Groove
wow! Dit is een hele vette line-up! Drie tegekke namen achter elkaar op de main-stage (Marco V, Picotto en Vath) en PRECIES in de goede volgorde ook nog eens!

Ok dan! Volgende week kaarten scoren

Mooie sig

Old Post Nov-04-2001 23:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik vind de Line-UP erg vet en heb dan ook echt heel veel zin in de 29e dec.

En OBI kan jij ff Tillman Uhrmacher tippen voor een ID-T feest voor misschien zijn doorbraak in NL. Was vrijdag bij zijn eerste optreden in NL en dat was echt grote klasse. Die man kan echt goed draaien. Die wil ik echt nog wel vaker horen draaien. En zijn nieuwe nummmer On the Run is ook SUPER!!!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-04-2001 23:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Little Theseus
Jullie zijn echt veel te wakker voor een normale zondag,
Ik weet alleen nog maar dat ik er zin in heb, en dat die line-up wel goed zit. Kga deze week op mn studie wel weer formeel competent abominabel lullen, maar nu ff niet.

psies op school doen we serieus...

Old Post Nov-05-2001 13:07  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Teal'k
Dat soms een draaitafel overslaat bij zon groot feest, wil niet altijd zeggen dat het aan de DJ ligt, (deze staat wel achter de draaitafels, dus wordt verantwoordelijk gezien), maar het kan ook aan het materiaal liggen.. In ieder geval kan je ervan UITGAAN, dat zowel de leverancier en de DJ BEDOELEN om de plaat te laten overslaan, en vaak is het toch OVERMACHT dat het gebeurd..

ik heb het gevoel dat dit op mijn post slaat en ik stel het op prijs dat je het nodig vindt om uitleg te geven, maar....(jaja, de grote maar ) ik heb het niet over overslaande platen: wat ik bedoel zijn: dubbele bassen, platen TIJDENS t draaien nog bij moeten sturen, platen mixen die gewoon totaal BUT aansluiten, de bass van de ingemixte plaat niet omlaag gedraaid hebben waardoor dus je "bassvolume" (kwenie hoe ik t anders moet uitdrukken) te hoog staat en het niet goed meer klinkt, en kleine dingetjes zoals stof onder de naald enzo...een overslaande plaat is natuurlijk bijna onoverkomelijk, dat snap ik ook wel, en het kan ook zijn dat de monitor gewoon helemaal verkeerd staat ingesteld en dat de dj dus niet goed kan horen of zijn platen gelijk lopen, maar als er foutje na foutje wordt gemaakt dan begin ik toch te twijfelen aan de dj zelf...

Old Post Nov-05-2001 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

Time-table Main:

Benny Rodriques_________21:00 - 22:00
X-press 2_______________22:00 - 01:00
Marco V_________________01:00 - 03:00
Mauro Picotto___________03:00 - 05:00
Sven Vath_______________05:00 - 07:00

Old Post Nov-13-2001 16:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Talking

quote:
Originally posted by Obi

Voor alle concepten geld dat wij het belangrijk vinden dat er niet 'overgeboekt' wordt. Niet maar meer en meer dj's neergooien, maar liever een DJ de tijd geven om een goed verhaal neer te zetten in z'n set.

scheelt natuurlijk ook behoorlijk in de poet
kan duncan weer een paar rondjes extra doen op het circuit in raceautootje

sorry, moest gewoon even

innercity lijkt me best wel leuk, me gewoon es laten verassen, maar ja, tis wel handig als je daar met meer mensen naartoe kan, en das momenteel niet het geval

greetz kolkiewolkie

Hard = goed

Old Post Nov-16-2001 13:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

De Innercity site is ook klaar...
De Theme-song is: Marco V - GODD

mooie site hoor...ziet er gelikt uit

Old Post Nov-16-2001 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

\

innercity lijkt me best wel leuk, me gewoon es laten verassen, maar ja, tis wel handig als je daar met meer mensen naartoe kan, en das momenteel niet het geval

\

Dat probleem heb k nou ook altijd

Old Post Nov-16-2001 14:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity Line-up
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this bangin' song please! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMan With No Name - Sly-ed [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:35.

Forum Rules: