|
LOL ik wil ff een kleine opmerkingen plaatsen tussen een paar regels..
Ik heb ook veel gewerkt in kleine bedrijfjes met opbouwen van stuff enzo.. Je leert heel anders tegen dingen op te kijken die je zelf mede maakt of organiseert.. Als je iets organiseerd en er is minder publiek dan je dacht, blijft het toch super, omdat je het toch voor elkaar hebt gekregen het allemaal keurig op te bouwen en te organiseren.. Nou hoor ik de laatste tijd veel dingen over bijvoorbeeld dat het te warm is, en dat men dat expres doet omdat men dan veel drinkt en dat goed voor de omzet is.. Verder wil ik mezelf daar niet op inwijden.. Alleen dat ik respect heb voor ID&T en Q-Dance etc. om wat ze opbouwen en organiseren.. en mensen verschillen nou eenmaal van meningen (dat hoort er nou eenmaal bij) Dus voor mij (als tranceaddict) is de line up van grote feesten altijd goed (omdat de organisatie TOCH altijd een bepaalde insteek heeft, wat ze willen (en zeker niet te vergeten) WAT ZE KUNNEN KRIJGEN) en daar wordt veelal door menigeen wat vergeten.. Misschien WIL de organisatie grote namen hebben, maar kunnen die niet, en wordt het toch wat apartere namen, of misschien willen ze juist wat apartere namen, dat weet ik niet.. Maar ik heb SOWIESO respect voor wat deze organisaties doen, en veelal zie je mij dus ook verschijnen (mede omdat ik veelal uitgebreid TrancEaddict ben, dus Techno / Progressive / Trance, ik vind het allemaal SUPER)..
dus voor mij geld kort en duidelijk
Respect voor ID&T en Q-Dance en dus ook voor Obi, die mede mogelijkheden creeert voor deze feesten.
verder wil ik ook nog PS-en:
Dat soms een draaitafel overslaat bij zon groot feest, wil niet altijd zeggen dat het aan de DJ ligt, (deze staat wel achter de draaitafels, dus wordt verantwoordelijk gezien), maar het kan ook aan het materiaal liggen.. In ieder geval kan je ervan UITGAAN, dat zowel de leverancier en de DJ BEDOELEN om de plaat te laten overslaan, en vaak is het toch OVERMACHT dat het gebeurd..
|