|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nee, je hebt er gewoon geen zin in
En die geheimzinnigheid mag wat opgevoerd worden want ik vind het zo marginaal dat je op de Meir zit te smoren (terwijl het niet mag van de wet) om rebels te doen.
Weed moet je smoren als je er zin in hebt, niet om aan een bepaald imago te voldoen imo. Wie het niet wil, wil het niet en wie het wel wil, wil het.
En ik smoorde niet als ik uitging, kwerd er toch maar loom van en ik ben gewoonlijk met auto als ik uitga. |
Dikke vette word. dat stoerdoen kom alleen maar te pas als ge met een groep zijt, ik heb het altijd gedaan met een 3tal mensen. Filmke opzetten, wijn drinken ,een eentje roken... tis echt wel plezant ze, zeker als ge dat met goede vrienden doet. echt relaxed, en een ontspannen gevoel. enige nadeel is dat ik al een paar keer koppijn heb gekregen (meesten zeggen dat ie slecht gerold is ofzo).
Bij het uitgaan.. hoeft voor mij niet zoals raffic al zei, ge wordt er loom van.
|
Feb-02-2005 18:42
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:31.
Forum Rules: