Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Rokerskamerke
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer?

Old Post Feb-02-2005 00:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En ik heb ook geen compassie met mensen die klagen over de nadelen van roken of proberen te stoppen maar het ni kunnen...

+1

Old Post Feb-02-2005 00:30  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
quote:
^ Kheb ook nooit al die stoerdoenerij en "geheimzinnigheid" rond weed begrepen. Kheb al vaak genoeg joints aangeboden gekregen, en telkens kreeg ik van die rare, minchtende blikken omdat ik zei dat ik daar absoluut geen behoefte aan had... Ben ik daardoor echt minder stoer?

Zeker niet! Maar w33d is gewoon af en toe is leuk Aan sigaretten heb je gewoon niks (imo).

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Feb-02-2005 00:32 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Nabistai
Zeker niet! Maar w33d is gewoon af en toe is leuk Aan sigaretten heb je gewoon niks (imo).

Just.
Illusion 16yrs, wij 2 joints binnengesmokkeld, gerookt in de tribunes terwijl Armin aan het draaien was. GENIETEN!!!!
Scot Bond vs. Solarstone - Naked Angel, ik werd gek jongen.
Yves Deruyter - Spiritual Feeling (Dolphins Remix) bleef maar duren
Zaaalig geamuseerd daar.

"Ik heb geen w33d nodig om me te amuseren als Armin draait", ik hoor het al van hier; wel je zult nooit weten hoe het was. En al de meisjes waren mooi, en bij het dansen volgden mijn handen perfect de melodie van boven naar onder en al; machtig was het.

Met de siggies stop ik als ik afgestudeerd ben. Da's toch echt wel de bedoeling.

Old Post Feb-02-2005 01:14  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

quote:

Door zo'n reactie geraakt ge er ni ze vriend

Old Post Feb-02-2005 02:06  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Rook van me 16 ofzo, ben 1.5 jaar gestopt (nieuwe voornemens, 1.5 jaar volgehouden tot i kbegonnen ben met werken).

Nu rook ik alleen in de weekends en als ik wegga, tis gewoon soms een goed middeltje als je "niet weet wat doen of reageren", siggaretje opsteken.
En ik drink er minder door veeeel minder.

Ach ja valt allemaal wel mee, moet gewoon ni 1 pak per dag gaan roken.

Old Post Feb-02-2005 02:09  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:

Nee, je hebt er gewoon geen zin in

En die geheimzinnigheid mag wat opgevoerd worden want ik vind het zo marginaal dat je op de Meir zit te smoren (terwijl het niet mag van de wet) om rebels te doen.
Weed moet je smoren als je er zin in hebt, niet om aan een bepaald imago te voldoen imo. Wie het niet wil, wil het niet en wie het wel wil, wil het.

En ik smoorde niet als ik uitging, kwerd er toch maar loom van en ik ben gewoonlijk met auto als ik uitga.

Old Post Feb-02-2005 16:06  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Nee, je hebt er gewoon geen zin in

En die geheimzinnigheid mag wat opgevoerd worden want ik vind het zo marginaal dat je op de Meir zit te smoren (terwijl het niet mag van de wet) om rebels te doen.
Weed moet je smoren als je er zin in hebt, niet om aan een bepaald imago te voldoen imo. Wie het niet wil, wil het niet en wie het wel wil, wil het.

En ik smoorde niet als ik uitging, kwerd er toch maar loom van en ik ben gewoonlijk met auto als ik uitga.

Dikke vette word. dat stoerdoen kom alleen maar te pas als ge met een groep zijt, ik heb het altijd gedaan met een 3tal mensen. Filmke opzetten, wijn drinken ,een eentje roken... tis echt wel plezant ze, zeker als ge dat met goede vrienden doet. echt relaxed, en een ontspannen gevoel. enige nadeel is dat ik al een paar keer koppijn heb gekregen (meesten zeggen dat ie slecht gerold is ofzo).
Bij het uitgaan.. hoeft voor mij niet zoals raffic al zei, ge wordt er loom van.

Old Post Feb-02-2005 18:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

krijgt ge gene koppijn als ge de blaadjes in plaats van de bloemetjes rookt?

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Feb-02-2005 19:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Je kan ook kop pijn krijgen als er takjes in zitten

Ik doe het ook niet om stoer te doen, het is lekker en ik voel me er goed door, daarvoor doe ik het

Old Post Feb-02-2005 19:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

jep inderdeed de takje... dat was het.
anyways. ik moet het ook niet roken, er zijn gewoon een paar dingen die ik eens wou geprobeerd hebben.
maakt het leven toch wat spannender, als je vanalles wat doet om eens gedaan te hebben. stel u voor dat mijn lot in het leven gewoon is om junkie te zijn.. als ik niets aanraak kan ik dat ook nooit teweten komen natuurlijk

Old Post Feb-02-2005 19:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aurélie
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Kaidreas
er zijn gewoon een paar dingen die ik eens wou geprobeerd hebben.
maakt het leven toch wat spannender, als je vanalles wat doet om eens gedaan te hebben.

Wat zoal nog meer ?

Old Post Feb-02-2005 19:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Rokerskamerke
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID track in - Paul van Dyk - Live @ Cream Amnesia Ibiza (21-08-2008) [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHobbid – Trip (Trance Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:31.

Forum Rules: