Registered: Sep 2000
gasten, if only you knew......
he lul man van binsbergen!! wat zei je, kamphuis? hejajajaja
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...
Dominik Eulberg - Flora & Fauna
Nov-07-2001 19:10
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Vrouwen op school, "leuk" onderwerp.....
Ik zit op zo'n school en als je daar 5 dagen naar toe zou gaan, weet je aan het eind van de week niet eens meer wat vrouwen zijn.......
Nov-07-2001 19:18
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dj Alpha Dr zitten trouwes ook van die nerds bij ons op sgool die een brief krijgen VOOR de toetsweek dat ze niet mee mogen doen en toch komen.. Overkwam een gozer uit me klas, die had in totaal maar 2 van de 20 pgo opdrachten ingeleverd.
Leraar: "wie zeg je? nee je staat niet op de lijst, doei"
whehehe, das toch wel lachwekkend ofnie? Ging ie huilend naar huis..
Krijgen jullie brieven thuis als je niet mee mag doen met de toets whehehe?........wat een nerds op jullie afdeling.....gheghe
Nov-07-2001 21:40
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Ken ik allemaal niet over meelullen.
Ik zit al 6 jaar niet meer op school! :P
whehe
Nov-07-2001 22:44
arno
crack addict
Registered: Apr 2001
ik zit na het erasmiaans gymnasium en het marnix op de ergste kakschool van rotterdam. GRRRRR kakkers zijn zo zwaar irritant, echt bijna heel de school woont in dezelfde wijk (hillegersberg), ze zitten allemaal op dezelfde hockeyclub (h.c.r.) Lopen allemaal in de zelfde dit-zijn-van-die-kleren-die-je-aantrekt-omdat-je-moeder-het-zo-leuk-vindt-staan kleding (6 ralf-lauren en tommy hilfiger polo's over elkaar met kraagje hoog) En inderdaad, ze gebruiken allemaal woorden als : pauper, burger, kansloos....... enz. enz.
Maarja, je kunt ook op zo'n turkenschool terecht komen, dan zit ik liever tussen de kakkers
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Nov-08-2001 13:35
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by arno En inderdaad, ze gebruiken allemaal woorden als kansloos....... enz. enz.
ik heb het echt nog nooit iemand horen zeggen behalve de kakkers op mijn school.
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Nov-08-2001 14:09
Gekhous
Supreme tranceaddict
Hogeschool Haarlem, de betere "lateur word ik net als mijn vadeur" school, heel veel kak en heel veel omhoog gevallen mensen, maar ja, ken niet alles hebben, daarom hebben we ook veel geimigreerde chinezen en koreanen enzo, en veel lelijke wijven
Nov-08-2001 14:50
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
haha!!! lol, KANSLOOS dat woord is zowat mijn stopwoordje ) ligt zo lekkur in de mond...heerlijk!
Nov-08-2001 18:39
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by Gekhous daarom hebben we ook veel geimigreerde chinezen en koreanen enzo,
Nov-08-2001 19:35
Gekhous
Supreme tranceaddict
i know Opti, maar die bij ons op school zijn in HELE grote getalen, ze spreken geen Nederlands, bezetten collectief de computerlokalen en stinken toch een partij ranzig naar bami enzo, niet normaal!!! je wilt ECHT niet in een lokaal zitten waar net een uur lang les is gegeven aan een internationale klas, ooooooooooooooooooooooooooh bah!!!!!
Nov-08-2001 22:02
Opti
tranceaddict in jail
mmmm bami!!! ik ga maar van de Ichthus af en kom naar jouw school Gekhous!!