Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Congratz!

Geniet ervan (en van de slapeloze nachten)

Old Post Feb-11-2005 13:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo...

Yep, ik doe ook zeker mee! Als wij ook nog iets kunnen doen, laat het ook maar weten he...

Old Post Feb-11-2005 19:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

Proficiat gewenst aan de gelukkige ouders

kunde genen teddy beer ofzo met beta opdrukken, dan heeft diee kleine er meer aan dan gewoon nen t-shirt voor nat te pissen

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Last edited by Eagle` on Feb-11-2005 at 19:47

Old Post Feb-11-2005 19:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal zaterdag in ieder geval al een kaart gaan kopen die we dan met allemaal kunnen ondertekenen, en misschien ook een leuk cadeautje ofzo...

Goed idee TE = M.I.K.E.'s Baby-shower!

Old Post Feb-11-2005 20:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven...

Allemaal zeer mooi idee, maar ik wil toch wel even de vervelende uithangen.
Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!!
Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven...

klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening

Old Post Feb-11-2005 20:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

gebt wel een punt, ma ik ging er dan ook geen geld aan uitgeven

Old Post Feb-11-2005 20:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Buoyant
Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven...

Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!!
Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven...

I agree Maar ik begrijp t wel hoor. 13 jarige meisjes sturen Justin Timberlake vast ook baby t-shirtjes wanneer ie een kindje zou krijgen. Allemaal leuk en aardig, en niks op tegen verder. Maar hier gedragen sommige mensen zich alsof M.I.K.E. hun buurman is. Irritante interessantdoenerij imho...

You're groupies! All of you! Admit it!

Old Post Feb-11-2005 20:53 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Nietes

Old Post Feb-11-2005 20:55  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by eieregooie
Maar hier gedragen sommige mensen zich alsof M.I.K.E. hun buurman is.

Funny you mention that...if only you knew

En ja, ik wou hem puur vanuit mezelf een kaartje geven, want zonder stoerdoenerij, ik ken hem (én haar) wel, en ik vind het niet meer dan normaal dat je kennissen feliciteert met hun baby. Niemand MOET dat kaartje ondertekenen hé...

Old Post Feb-12-2005 00:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:

kom kom, das omdat gij uw naam der nie op kan zetten eh gewoon jaloers

neh maar kvind da echt totaal geen slijmdoenerij or whatever you three people wanna call it tis nie da we zn huis gaan behangen met wc-papier en een dansje erbij gaan doen ofzo eh komaan zeg. tis gewoon het gebaar da telt...

en nog iets... zie je me als een groupie van M.I.K.E.? whi happy me! vanaf nu aan moogt ge me ook zo noemen kheb er geen probleem mee

ps: kwil een M.I.K.E.- t-shirt

Old Post Feb-12-2005 00:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

quote:

oke bouyant, ge hebt wel gelijk... maar dat geld niet voor iedereen...
ik neem nu Jasper en mezelf. tis door jasper dat ik al een paar keer met mike heb kunnen praten.
op dancevalley kwam hij toch ook maar eventjes met ons een babbeltje slagen. ik vroeg em toen nog... "wat ga je straks draaien?? *kuch*Silver bath*kuch* ik weet niet of het voor mij was, ma zo voelde het wel (maakt me niet uit ze) ma als ie dat dan nog draait----> super ownage.
dus geziet voor een paar mensen is het niet maar slap geslijm voor een persoon dat we niet kennen.
Er zijn hier mensen die dubbel zo erg zijn op het forum en dan is het nog niet eens voor mike.. maar voor een "wannabe-superstardj"

Old Post Feb-12-2005 12:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

ik wilde ook niemand persoonlijk aanvallen en iedereen doet wat hij wil natuurlijk.Tis niet dat het fout is als ge iets voor hem wil kopen. Maar t lijkt mij gewoon nutteloos voor sommige mensen omdat ze hem alleen maar aanbidden, terwijl het ook gewoon een normale kerel is. Hij heeft hier nooit zijn kop laten zien en hij heeft het ook niet eens zelf gepost. Ik zei toch dat het arrongant was, tvoelt bij gewoon zo aan, maar goed, ik maak er mij er mij niet druk over, twas gewoon een gevoel dat plots in me opkwam en dat ik even kwijt moest. Ieder zijn God en superheld, ik hou ook van Lassie maar dat was dan ook een flinke meid.

Old Post Feb-12-2005 12:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease, help to ID old trance track. [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThomas Penton - "Domenica" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:31.

Forum Rules: