|
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ja ook proficiat natuurlijk, veel happieness enzooooooow en dat hem gezond mag blijven...
Allemaal zeer mooi idee, maar ik wil toch wel even de vervelende uithangen.
Waarom zouden we iets kopen voor een kerel die hier ten eerste nooit komt? en voor de rest er eigelijk heel erg weinig aan heeft !!!!
Sorry maar ik vind het allemaal maar een beetje slap geslijm tegen een of andere super held aan. Als we hem nu kende tot daar toe, maar kvind dit sterk overdreven...
klinkt heel erg cru dit maar het is ff mijn arrogante mening |
oke bouyant, ge hebt wel gelijk... maar dat geld niet voor iedereen...
ik neem nu Jasper en mezelf. tis door jasper dat ik al een paar keer met mike heb kunnen praten.
op dancevalley kwam hij toch ook maar eventjes met ons een babbeltje slagen. ik vroeg em toen nog... "wat ga je straks draaien?? *kuch*Silver bath*kuch* ik weet niet of het voor mij was, ma zo voelde het wel (maakt me niet uit ze) ma als ie dat dan nog draait----> super ownage.
dus geziet voor een paar mensen is het niet maar slap geslijm voor een persoon dat we niet kennen.
Er zijn hier mensen die dubbel zo erg zijn op het forum en dan is het nog niet eens voor mike.. maar voor een "wannabe-superstardj"