Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by HBtje
gadverdamme wat kots ik van jullie gezeik elke x weer

Hoor wie het zegt

Old Post Feb-12-2005 14:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj_Day-V Click here to Send Dj_Day-V a Private Message Add Dj_Day-V to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Hoor wie het zegt

en dat zeg jij, noob

heb nog nooit van jouw gehoord, laat staan gezien op een feest.... daag he

Old Post Feb-12-2005 14:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict

quote:
en dat zeg jij, noob

heb nog nooit van jouw gehoord, laat staan gezien op een feest.... daag he

Sorry dat ik 15 ben en geen geld verdien als een volwassene

n44b teh 1337 h4x0r

Old Post Feb-12-2005 14:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj_Day-V Click here to Send Dj_Day-V a Private Message Add Dj_Day-V to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Horny Bjorny!

Old Post Feb-12-2005 14:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

quote:
Sorry dat ik 15 ben en geen geld verdien als een volwassene

n44b teh 1337 h4x0r

mja wrom loop je dan zo te rellen, is toch ook nergens voor, of doe je het om op te vallen bij de o zo wijze grote jongens van het forum (puke) zodat je strax het lieverdje bent....

geef ik je weinig kans, want de grote jochies hier hebben het niet zo op nieuwelingen, behalve als het een leuk meisje is, dan maakt het niks uit...

errug jammer dat NLTA zo bekrompen is, in GTA is dat heel anders... maarja ik hou maar op strax gaat iedereen weer zeiken van duits dit duits dat (ook lekker bekrompen trouwens). Hun zijn in ieder geval een stuk socialer dan Nederlanders!

Old Post Feb-12-2005 14:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

Wat een gezeik toch weer allemaal. Ik zie het als volgt ik zou ook wel met mijn 35 willen stoppen met werken elke dag eerder is mooi meegenomen. Dus lekker uitmelken die hap, toch!

Old Post Feb-12-2005 14:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict

Verhuis dan

En ik ben geen newby :P ik was hier al voordat ik lid was

http://www.musicphoto.freeuk.com/creamfields_paul_van_dyk_24-8-02_25.jpg
heb je iets om op te rukken

Nouja, ik bemoei me er niet meer mee

Old Post Feb-12-2005 14:41  Netherlands
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

quote:
Verhuis dan

En ik ben geen newby :P ik was hier al voordat ik lid was

http://www.musicphoto.freeuk.com/creamfields_paul_van_dyk_24-8-02_25.jpg, heb je iets om op te rukken

Nouja, ik bemoei me er niet meer mee

Je moet niet gauw nog even onder de riem gaan beuken he. Jpeg + die zin eronder staan loodrecht tegenover elkaar IMO

Old Post Feb-12-2005 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Errug jammer dat NLTA zo bekrompen is, in GTA is dat heel anders... maarja ik hou maar op strax gaat iedereen weer zeiken van duits dit duits dat (ook lekker bekrompen trouwens). Hun zijn in ieder geval een stuk socialer dan Nederlanders!

Flikker dan op naar GTA forum. Jouw gezeik zijn we helemaal zat.
Alles wat jij zegt is alleen maar negatief gezeik en verder praat je niet gezellig mee. Als je het zo bekrompen vind gaan dan bij de moffen posten.

Nieuwe mensen zijn zeer welkom. Er zijn heel veel nieuwe mensen die wel gezellig kunnen zijn en een goeie inbreng hebben. Al dat gezeik van jouw. Nieuwe mensen met een grote arrogante bek zitten weniet op te wachten. Jij bent trouwens kanslozer dan nieuwe mensen met een arrogante smoel. Aju!

Old Post Feb-12-2005 14:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by New Wave
Alles wat jij zegt is alleen maar negatief gezeik en verder praat je niet gezellig mee. Als je het zo bekrompen vind gaan dan bij de moffen posten.

Nieuwe mensen zijn zeer welkom. Er zijn heel veel nieuwe mensen die wel gezellig kunnen zijn en een goeie inbreng hebben. Al dat gezeik van jouw. Nieuwe mensen met een grote arrogante bek zitten weniet op te wachten. Jij bent trouwens kanslozer dan nieuwe mensen met een arrogante smoel. Aju!

Je vergeet:

Je bent de zwakste schakel! Aufwiedersehen

Old Post Feb-12-2005 14:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

quote:
Originally posted by New Wave

ga jij ook een tyfus end opdonderen zeg, met je gezeik op alles wat trance heet of is en neem gelijk je hele groupie mee

Old Post Feb-12-2005 15:00  Netherlands
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
ga jij ook een tyfus end opdonderen zeg, met je gezeik op alles wat trance heet of is en neem gelijk je hele groupie mee

Laatste keer dat ik op trance gezeken is, was 1 jaar terug. Dus ontiegelijke zak hooi, AJU! Oprotten naar de moffen jij!

Old Post Feb-12-2005 15:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [16.04.05] Tiësto @ Disney Land Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackyet another track to id... [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPapacha - Benimussa (Extended Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:39.

Forum Rules: