|
Ik moet zeggen dat ik het gedeeltelijk eens ben met meneer montana.. hij heeft gelijk dat wat erin tegenwoordig in e top40 staat erg aan kwaliteit mist.. er zijn gewoon veel van die hee-ik-wil-ook-wel-eens-een-hit (zie lasgo, milk inc, silver etc:whip .. maar ier vergeet ie dat sommige nummers wel degelijk vol met kwalitiet zitten (zie: urban train, flight, ppk, rapture ) .. en dat er nu maar weinig nieuwe dingen uitgebracht worden is idd jammer.. maar sommige van die platte trance zijn soms echt wel VET!!.. maar eerlijk is eerlijk, iets nieuws is nooit weg.. daarom was ik ook zo weg van flight 643, ik vond dat juist zo anders als tiesto normaal produceerd.. ik moest er eff aan wennen maar na een aantal keren luisteren was (en ben ik nog steeds) ik helemaal weg van dit nummer..
| quote: | | Toen ik een paar jaar geleden begon met luisteren vond ik het commerciele leuk....nu krijg ik de echt trance te horen. Trance hoort (vind ik dan)diepgang te hebben en niet iets wat je binnen een kwartier af hebt (he daddy dj, bartezz!!!!). Maar er komen nog zelden goeie platen uit, maar vergeten we niet urban train, step back, ppk,simulated...dit zijn echt goeie platen (maar er zijn hier veel te weinig van) |
producten moeten idd het meer aandurven om nieuwe innovatieve tracks te produceren.. zoals eye-riz al zei, armin zou waarschijnlijk anders draaien als ie niet aan bepaalde verwachtingen moest voldoen..
ps.. mensen uit utrecht, ik kom denk ik een dezer dagen een dag naar jullie toe met een vriend en blijven we bij mij zus pitten, ideeen waar ik het best daar kan stappen???  

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|