Originally posted by Jasperovitsj
Tis ondertussen al 3 jaar geleden, maar toendertijd was ik één van de drie jongens in heel het 6de jaar die een beetje behoorlijk konden volgen tijdens de salsalessen - en danslessen in het algemeen
Dus hopelijk zit het niet te diep
cool, ben benieuwd
___________________
Mar-02-2005 00:09
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet echt onder de indruk was van Hasselt, maarja, heb er ook niet zoveel van gezien geloof ik
Mar-02-2005 02:25
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
quote:
Originally posted by Nyah
Wat; niets te doen in Hasselt? winkels in overvloed, Kapermolen (zwembad), Irish Pub, vele restaurantjes, Versuz en van die danscafé toestanden. Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad?
een rosse buurt
___________________
Mar-02-2005 09:34
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
Zou iemand mij rond 23u aan het Dusartplein kunnen droppen? Anders geraak ik niet meer thuis.
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Mar-02-2005 12:03
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Hasselt, Belgium
Ik kom later, tegen 19u - 19u30.
'k Moet wel niet meer eten, ben vanmiddag uitgebreid gaan lunchen
Is het dan nog te doen in de Fitlink?
___________________
quote:
I wasn't raised to quit
Cause quitters never win
Mar-02-2005 13:08
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Ik kom later, tegen 19u - 19u30.
'k Moet wel niet meer eten, ben vanmiddag uitgebreid gaan lunchen
Is het dan nog te doen in de Fitlink?
Fijn dat je ook komt Om 19u gaat de salsales beginnen, is in de fitlink had ik begrepen, dus dan zijn we nog daar
quote:
Originally posted by Buoyant
Zou iemand mij rond 23u aan het Dusartplein kunnen droppen? Anders geraak ik niet meer thuis.
zal wel lukken, denk ik
___________________
Mar-02-2005 13:09
Bait
tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Belgium
hehe, salsaaaaah
Dan moet ik zeker mijn sexy outfit aandoen met mijn mini rokske en men pumps.
Damn ik ga weer ver, kunnen ze allemaal mijn mooie gladde benen zien
Mar-02-2005 14:10
Bait
tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Buoyant
Zou iemand mij rond 23u aan het Dusartplein kunnen droppen? Anders geraak ik niet meer thuis.
No prob beet is in the house, ik breng u wel.
Wel op 1 voorwaarde, ge moogt niet aan mijn benen zitten als Anja het ziet hé
Mar-02-2005 14:14
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
^glad, sexy of niet, nu ben ik TE nieuwsgierig, VOELEN ZAL IK
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Mar-02-2005 14:33
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Buoyant
^glad, sexy of niet, nu ben ik TE nieuwsgierig, VOELEN ZAL IK
gene sex in de auto he
___________________
Mar-02-2005 14:37
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
quote:
Originally posted by Nyah gene sex in de auto he
euuuhm, ik wil alleen maar zijn benen voelen
wie denkt er nu meteen aan sex, allooooo ?
Hij ziet er best goed uit maar ik vind het een afknapper dat hij al bezit is, dus heb maar gene bang. No car sex tonight
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Mar-02-2005 14:40
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
wow wow wow... begrijp ik da goe... gade gelle salsa dansen ???
Kben opt moment thuis, ma kmoet nog eten, en me zelf wa wassen (of moet ik in men werkoutfit afkomen) anyways... als het te laat wordt kom ik nie af... ma dan laat ik wel iets weten. houdoe
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.