|
| quote: | Originally posted by Laszlo
vafan - menar du att jag mixar som en kratta?? 
|
Nej nej nej nej... Det är jag som mixar som en kratta jämfört med dig säkert... har visserligen hållt på sen 96 men snurrar väldigt sällan numer 
November: Vill du verkligen med så är jag säker på att det löser sig, Andreas (Ace event) som även kikar in här då och då är väldigt hjälpsam... men jag tror även att du vågar chansa, du kommer in i dörren.
Sen har vi ju massa SWETAs här som bor i Skåneland som mer än gärna vill hjälpa till att skaffa fram en biljett. Eller hur, reveal, Sipowitz, Smekbar, InterCity & Co !?!?!? 
___________________
www.Steveheden.se
|