Originally posted by LightForce Zo dan dit nummer van je zwaar relaxt MIDO, schaam me alleen kapot als fellow Terror aanhanger cq tranceaddict figuur aka NightWalk
hem nu pas heb geluisterd. Maar moet zeggen klinkt super!!
Die "View 2 The Future" doet me denken aan een nummer van synthesizer ik dacht tubic bells ik vind in iedergeval het nummer super origineel. En lekker snel
Mijn complimenten!
Staat je weer netjes! Dat nou uitgerekend jij weer de laatste moet wezen die hem download!
whehe
Spreek je laters!
En thx dat je het goed vind!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Nov-13-2001 23:16
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Location: Maarssen, The Netherlands
Tja thats me!! Uitgerekend ik weer de laatste tja iemand moet toch het hek sluiten he
Maar ja, zoals eerder gezegd thats me.
Nov-14-2001 13:10
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ja jongen heel lekker nummertje eerlijk waar, moet eerlijk bekennen dat ik Horizon beter vind. Maar ze zijn allebei toppertjes. Hele lekkere opbouw, goeie intor en outro. Ga vooral zo door en blijf ze op die ftp zetten.
___________________
Nov-14-2001 13:48
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by Dj Lex Ja jongen heel lekker nummertje eerlijk waar, moet eerlijk bekennen dat ik Horizon beter vind. Maar ze zijn allebei toppertjes. Hele lekkere opbouw, goeie intor en outro. Ga vooral zo door en blijf ze op die ftp zetten.
Doorgaan doen we ook zeker wel! :P
En de meningen zijn verdeeld. De 1 vindt Horizon beter en de ander vindt View 2 the future beter.
Maar het is ook wel allebij wat anders! :P
En ja als ik eenmaal onder contract sta dan ben ik bang dat het is afgelopen met de FTP. Het is helaas maar waar.
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines