|
| quote: | Originally posted by M_Peror
Helemaal mee eens! Zeg Menno, kun je niet alvast een tipje van de sluier oplichten? |
Ik ben de laatste loodjes aan de line-up aan het leggen. Altijd heeel erg moeilijk om allemaal geregeld te krijgen. Maar denk dat het weer een topper gaat worden, voor ieder wat wils!
En het is weer gratis natuurlijk... morgenavond hopelijk de lineup officieel online! Ik hou het nog even spannend, maar als je goed rondkijkt op websites kun je misschien al wat hints vinden
Gewoon weer een topper dus!!! 
|