Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk niet in hokjes, ik stel gewoon vast aan de hand van de tracks.
Enkele classics werden toen in hun tijd wel als trance beschouwd, maar zouden tegenwoordig eerder onder de noemer progressive vallen, that's all...
nu ben je toch weer in hokjes aan het plaatsen.. het is goeie muziek, da's het enige wat je hoeft te weten.
Mar-08-2005 16:34
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Red Hot Chili Peppers maken ook goeie muziek, maar die staat toch ook niet op Heaven?
Niks mis met een beetje hokjesplaatsen (álles wordt trouwens in hokjes geplaatst, it's how our mind works) volgens mij, zolang het niet overdreven is
hokjes helpen inderdaad als de verschillen groot zijn. drum'n'bass is duidelijk iets anders dan techno. maar zoals je zelf zegt, het verschil tussen trance en prog is bij sommige platen op de tracklist erg miniem.. het heeft dus totaal geen zin om die in een bepaalde categorie proberen onder te brengen.
Mar-08-2005 16:42
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
Re: Heaven Deep Trance Essentials part 3
quote:
de tracklist van de sampler is ook bekend gemaakt:
perasma - swing 2 harmony
bt - mercure and solace (bt 12" mastermix)
lotus - within or without you (mr sam's travel to new york remix)
jasefos feat. claire sky - do what u want (infusion remix)
is dit 100% zeker?
vooral voor die infusion mix van jasefos, dezelfde als op shine music is uitgekomen?
Mar-10-2005 22:03
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Yep en yep
Komt van Pieter van Equus (samenstellers/mastering van de CD) zelf, dus zal wel correct
Registered: Mar 2003
Re: Re: Heaven Deep Trance Essentials part 3
quote:
Originally posted by dj Zevan
is dit 100% zeker?
vooral voor die infusion mix van jasefos, dezelfde als op shine music is uitgekomen?
Ik vind het wel een beetje jammer dat JFOS er opstaat. Heb de release op Shine al!
Die Matthew Dekay rmx van See me fall had er op mogen staan van mij, moet ik nog eens aanschaffen.
Mar-25-2005 11:50
Ultravibe!
Choose freedom
Registered: Mar 2003
quote:
De samensteller van de reeks zegt trouwens net op Dance4mation dat hij gerust suggesties voor de volgende zoekt, dus als er iemand nog suggesties heeft, post ze maar en dan stuur ik ze wel door naar die kerel.
Kate Bush vs Infusion - Running up that hillem
The beloved - Sweet harmony (Northern People mix)
BT - Remember (Benx & md rmx)
Op de sampler van deel 4 graag!
Last edited by Ultravibe! on Mar-25-2005 at 14:13
Mar-25-2005 11:57
redzone1
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
Euh, maar dat zijn alle 4 bootlegs. Dus niet te krijgen voor een deel 4. Maar we zullen wel andere klassiekers vinden. Ben al op E-bay aan 't zoeken
Mar-25-2005 15:40
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
Ik hoor die plaat echt niet graag van Chab & JD Davis... past daar niet echt op vind ik. BT is er ook op achteruitgegaan...
De tweede editie van Heaven vind ik de beste (vooral omwille van Sasha & Maria )
Wel heel blij dat ik de volledige versie van Lotus eindelijk heb!
Apr-13-2005 14:03
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by DJ Zetski
BT is er ook op achteruitgegaan...
LOL
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Apr-13-2005 15:00
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by DJ Zetski
BT is er ook op achteruitgegaan...