|
| quote: | Originally posted by Daveje
hij zal het vast niet erg vinden om die 10 minuten te staan daar, ff 2 awards ophalen en ook nog is een dik pak poen te krijgen |
Artiesten schijnen niks betaald te krijgen, hooguit omkosten vergoeding
Tis natuurlijk wel gratis reclame
___________________

Down-Under was da bomb
|