|
Beetje dubbel gevoel over dit feest. Wel een paar supervette platen gehoord, maar onwijs veel irritante mensen waren er. Misschien net pech gehad met waar ik stond, maar beetje gezeik, geduw en dronken mensen.
Tijdens de, overigens uitstekende, set van Marnix begonnen een paar mensen HEEEE HOOOO te doen.. 
___________________
bah
|