Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > eerste singel arise
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by MeCo
*CENSUUR*
Stelletje daapse Armin pijpers zijn het, stuk voor stuk.

*CENSUUR*

Hey vriend, over 1 kam scheren is ook wel makkelijk he. Verder moet je op je taal letten, want dit slaat ECHT helemaal nergens op. Schelden kunnen we allemaal wel, reageer es normaal man,

Sukkel....

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Mar-17-2005 21:44 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002

quote:
Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker.

Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ...........

HE SCHEIDS! (of mod)

Old Post Mar-17-2005 21:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

jezus waar gaat dit allemaal over

wees eens lief kindertjes

Old Post Mar-17-2005 21:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marc.....S
tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker.

Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ...........

Jongens sluit aub deze thread want dit kan zo niet langer meer. Melvin, dit niet meer doen anders trek ik hier de stekker eruit zodat je niet meer kan reageren.

Zijn we nu volwassen of gedragen we ons als kleine kinderen.
En als het nu een wereldplaat was, dan was het deze discussie wel waard. Ik ga verder niet op een paar mensen reageren want daar verspil ik m'n tijd niet aan. En dat van Robin, tja...

Old Post Mar-17-2005 22:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:

Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen.

Met deze geweldige additude zullen er wel een hoop mensen op jullie feestje komen, vrees dat je je naambordje niet nodig hebt..

Old Post Mar-17-2005 22:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marc.....S
tranceaddict

Registered: Jan 2005

idd bedankt man

Old Post Mar-17-2005 22:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

MeCo is back!

Old Post Mar-17-2005 22:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet.

Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn.

Edit:

En ik weet niet wat voor functie je hebt met betrekking met Arise maar dit soort uitlatingen heeft niet echt een positief effect op het Arise gebeuren. Ik hoor namelijk altijd zeer veel goeie reacties van TA'ers. Mij heb je hier niet mee, wel de organisatie of bezoekers van dit forum. Hoop dat je inziet dat je hier vrij nutteloos de boel aan het verprutsen bent.

Last edited by New Wave on Mar-17-2005 at 22:32

Old Post Mar-17-2005 22:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by New Wave
Hmmzzz, beetje jammer van je niveau. Ik weet niet hoe oud je bent maar volwassen zal jij niet zijn. Op dit soort uitlatingen ga ik ook verder niet reageren omdat ik over dit soort dingen ben heengegroeit. Dus als je me probeert af te zeiken dan kan ik je vertellen dat ik me hier niet aan stoor. Het zal wel telleurstellend voor je zijn.

Zeg een beetje meer sensatie mag ook wel! Wij moeten immers ook aan onze trekken komen

Old Post Mar-17-2005 22:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Decibel Device
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by New Wave

Edit:

En ik weet niet wat voor functie je hebt met betrekking met Arise maar dit soort uitlatingen heeft niet echt een positief effect op het Arise gebeuren. Ik hoor namelijk altijd zeer veel goeie reacties van TA'ers. Mij heb je hier niet mee, wel de organisatie of bezoekers van dit forum. Hoop dat je inziet dat je hier vrij nutteloos de boel aan het verprutsen bent.

jezus man, dat je hier nog serieus op in gaat ook...

maargoed, jammer dat TA zo zwak gemoddereerd word, dit topic had al veel eerder dicht gemoeten

Buy my shit now @ any store you like

Old Post Mar-17-2005 22:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Decibel Device Click here to Send Decibel Device a Private Message Visit Decibel Device's homepage! Add Decibel Device to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

BOOOOOOOOOORINGGGG

Old Post Mar-17-2005 22:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Decibel Device
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Muppy

BOOOOOOOOOORINGGGG

ik vind het wel grappig eigenlijk

Buy my shit now @ any store you like

Old Post Mar-17-2005 22:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Decibel Device Click here to Send Decibel Device a Private Message Visit Decibel Device's homepage! Add Decibel Device to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > eerste singel arise
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSven Vath set tune. ID req'd [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRocco - "Drop The Bass" (Aquagen Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:58.

Forum Rules: