|
| quote: | Originally posted by YuVaL
הבנאדם היחיד שאתה מצחיק פה זה את עצמך
אתה סתם מתנהג כמו אידיוט... אתה לא עושה רושם על אף אחד.. |
INDEED
אולי הוא עושה רושם על ה"ידידה" שהוא הזכיר בפוסט שמעלי
| quote: | | הטרד המעפן שלך ושל אלכס |
קודם כל זה התרד שלי
דבר שני,אתה האחרון בפורום הזה שיש לו זכות להגיד על תרד מסויים שהוא מעפן
אבל האחרון !!!
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Last edited by DJ Alex E. on Mar-16-2005 at 17:09
|