Originally posted by TranceZoner
Ja die Dennis v/d Geest :d Heb hem wel eens zien draaien bij Barend en van Dorp, vorig jaar geloof ik. Maar volgens mij draait ie echt allen house en retrospul enzo, ook zei hij nog uitdrukkelijk dat ie Trance niks vond :d
Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait????
Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen.
Mar-17-2005 17:59
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait????
Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen.
Jij leest ook slecht soms hoor! Hij zegt toch helemaal niet dat hij slecht was, hij zegt alleen wat hij draaide
___________________
Mar-17-2005 18:05
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Dennis v.d. Geest is fan van Deep Dish, maar zijn eigen mixkwaliteiten zijn niet denderend! Wij noemen het altijd maar de 'E-Craig methode' (vanwege een hele slechte 10 minuten op Impulz paar jaar geleden )... Gewoon schuif 1 dicht doen en tegelijk schuif 2 openzetten, niks mixen gewoon aan-uit!!
Verder vind ik die Dennis wel een sympathieke kerel
Mar-17-2005 18:05
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait????
Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen.
GAST, leer eens lezen
Waar zeg ik dat ik hem ruk vind?? Ik vond hem juist vet, ook hoe hij zoch gedroeg enzo achter de tafels...
Ik zeg alleen dat HIJ Trance niks vond... Ik ben echt niet zo bekrompen dat ik andere dj's niet tof vindt, omdat ze geen Trance draaien m8
En BTW ik luister niet alleen maar Trance heur
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Mar-17-2005 18:05
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by TranceZoner
GAST, leer eens lezen
Relax relax, ik maak ook een keer een foutje, kan je ook normaal zeggen lex zegt het ook al ja, ik heb verkeerd gelezen. SORRY!
(zouden meer mensen hier eens moeten kunnen zeggen, sorry, en dat een ander gelijk heeft )
Mar-17-2005 18:14
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
Ik ben niet boos hor! Ik ben chiiiiiiiiiiiiiiiiil
Vind het eigenlijk wel cool, je wilde me wijzen op mijn bekrompenheid, maar je las gewoon ff verkeerd
(Maar anders had je gelijk)
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Mar-17-2005 18:19
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by basd
Ik wilde Marco Bailey zeggen omdat ie constant 'nieuwe' nummers met hetzelfde riedeltje uitbraakt, maar tijdens laatste Awakenings Festival was ie toch wel goed met Rachmad (dacht ik).
Toch krijgt ie denk ik mijn stem, net voor Ben Sims, puur voor zijn anti-performance tijdens ILT met Smith. Blegh.
Voordat ik begon met scrollen wist ik al dat jij marco Bailey ging noemen geweldig
Ik ga namelijk ook voor Marco Bailey.
___________________
Allemaal gelul!!
Mar-17-2005 18:22
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by TranceZoner
Ik ben niet boos hor! Ik ben chiiiiiiiiiiiiiiiiil
Vind het eigenlijk wel cool, je wilde me wijzen op mijn bekrompenheid, maar je las gewoon ff verkeerd
(Maar anders had je gelijk)
Nee niet bekrompenheid, een fout in je gedachtengang.
Anders zou ik wel zeggen, netzoals bij Arise:
Dat kan niet, SUKKEL!
Snap je
Ik bash mensen nooit zo heel direct/duidelijk, maar met een omweg
Mar-17-2005 18:22
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik bash mensen nooit zo heel direct/duidelijk, maar met een omweg
Recht voor de zijn/haar raap ouwe, recht voor zijn/haar raap.
Heerlijk is dat Direct, kie-hard en duidelijk.
___________________
Allemaal gelul!!
Mar-17-2005 18:25
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
Mwooah, ik vind het toch bekrompen als je een DJ per se slecht vindt puur en alleen omdat hij niet de stijl draait die jij leuk vindt.
Dat vind ik best bekrompen, je moet immers wel een objectieve kijk op de zaak blijven houden, al is dat soms wat moeilijk
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Mar-17-2005 18:29
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Remy D
Officieel benoemd tot "grap van de dag"
___________________
bah
Mar-17-2005 18:58
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by TranceZoner
Mwooah, ik vind het toch bekrompen als je een DJ per se slecht vindt puur en alleen omdat hij niet de stijl draait die jij leuk vindt.
Dat vind ik best bekrompen, je moet immers wel een objectieve kijk op de zaak blijven houden, al is dat soms wat moeilijk
Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn.
Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal