Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is de slechtste dj?
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by TranceZoner
Ja die Dennis v/d Geest :d Heb hem wel eens zien draaien bij Barend en van Dorp, vorig jaar geloof ik. Maar volgens mij draait ie echt allen house en retrospul enzo, ook zei hij nog uitdrukkelijk dat ie Trance niks vond :d

Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait????
Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen.

Old Post Mar-17-2005 17:59 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar waarom is het niets dan? Omdat hij trance niets vindt, en hij house en retro draait????
Verklaar je naders, want zo kan je iederen dj die niet JOU stijl draait ruk noemen.

Jij leest ook slecht soms hoor! Hij zegt toch helemaal niet dat hij slecht was, hij zegt alleen wat hij draaide

Old Post Mar-17-2005 18:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Dennis v.d. Geest is fan van Deep Dish, maar zijn eigen mixkwaliteiten zijn niet denderend! Wij noemen het altijd maar de 'E-Craig methode' (vanwege een hele slechte 10 minuten op Impulz paar jaar geleden )... Gewoon schuif 1 dicht doen en tegelijk schuif 2 openzetten, niks mixen gewoon aan-uit!!

Verder vind ik die Dennis wel een sympathieke kerel

Old Post Mar-17-2005 18:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:

GAST, leer eens lezen

Waar zeg ik dat ik hem ruk vind?? Ik vond hem juist vet, ook hoe hij zoch gedroeg enzo achter de tafels...

Ik zeg alleen dat HIJ Trance niks vond... Ik ben echt niet zo bekrompen dat ik andere dj's niet tof vindt, omdat ze geen Trance draaien m8

En BTW ik luister niet alleen maar Trance heur

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Mar-17-2005 18:05 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
GAST, leer eens lezen

Relax relax, ik maak ook een keer een foutje, kan je ook normaal zeggen lex zegt het ook al ja, ik heb verkeerd gelezen. SORRY!
(zouden meer mensen hier eens moeten kunnen zeggen, sorry, en dat een ander gelijk heeft )

Old Post Mar-17-2005 18:14 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Ik ben niet boos hor! Ik ben chiiiiiiiiiiiiiiiiil

Vind het eigenlijk wel cool, je wilde me wijzen op mijn bekrompenheid, maar je las gewoon ff verkeerd

(Maar anders had je gelijk)

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Mar-17-2005 18:19 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by basd
Ik wilde Marco Bailey zeggen omdat ie constant 'nieuwe' nummers met hetzelfde riedeltje uitbraakt, maar tijdens laatste Awakenings Festival was ie toch wel goed met Rachmad (dacht ik).

Toch krijgt ie denk ik mijn stem, net voor Ben Sims, puur voor zijn anti-performance tijdens ILT met Smith. Blegh.

Voordat ik begon met scrollen wist ik al dat jij marco Bailey ging noemen geweldig
Ik ga namelijk ook voor Marco Bailey.

Old Post Mar-17-2005 18:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Ik ben niet boos hor! Ik ben chiiiiiiiiiiiiiiiiil

Vind het eigenlijk wel cool, je wilde me wijzen op mijn bekrompenheid, maar je las gewoon ff verkeerd

(Maar anders had je gelijk)

Nee niet bekrompenheid, een fout in je gedachtengang.
Anders zou ik wel zeggen, netzoals bij Arise:

Dat kan niet, SUKKEL!

Snap je
Ik bash mensen nooit zo heel direct/duidelijk, maar met een omweg

Old Post Mar-17-2005 18:22 
New Wave
We are all a number......

quote:

Ik bash mensen nooit zo heel direct/duidelijk, maar met een omweg

Recht voor de zijn/haar raap ouwe, recht voor zijn/haar raap.
Heerlijk is dat Direct, kie-hard en duidelijk.

Old Post Mar-17-2005 18:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Mwooah, ik vind het toch bekrompen als je een DJ per se slecht vindt puur en alleen omdat hij niet de stijl draait die jij leuk vindt.
Dat vind ik best bekrompen, je moet immers wel een objectieve kijk op de zaak blijven houden, al is dat soms wat moeilijk

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Mar-17-2005 18:29 
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Remy D
Officieel benoemd tot "grap van de dag"

Old Post Mar-17-2005 18:58 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Mwooah, ik vind het toch bekrompen als je een DJ per se slecht vindt puur en alleen omdat hij niet de stijl draait die jij leuk vindt.
Dat vind ik best bekrompen, je moet immers wel een objectieve kijk op de zaak blijven houden, al is dat soms wat moeilijk

Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn.
Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal

Old Post Mar-17-2005 19:15 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is de slechtste dj?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me id this beautiful and abstract progressive tune [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirwave - People Just Don't Care (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:50.

Forum Rules: