|
| quote: | Originally posted by Vizay
de va inte jag va?! 
jag har en tendens å dansa livsfarligt med mina armbågar ibland så man blir ju lite orolig |
Jag har sett dig dansa och du vet vad takt betyder. Man kan dansa hur galet som helst så länge man fixar takten. Det är de utan taktkänsla som blir så svårberäknade att man inte kan anpassa sig efter dem... Var en stor snubbe i vitt linne (som ser ut som Donkey Kong enligt syrran) som jag säkert inte var ensam om att få närkontakt med...
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|