|
Ja ja mensen het was weer gezellig! Dagje kwam traag op gang, Perry moest helaas openen dus het grootste deel van zijn set gemist. Daarna 5 man achter 10 draaitafels, All Hands on Deck. Dat begon echt voor heen meter maar later knalde dat lekker daar met oa Vitalic - La Rock
Mischa Daniels draaide helaas ipv Perry. Wel grappig die groovjes, maar toch niet helemaal mijn ding. Gelukkig wat meer stevigere electro op t eind.
En ja dan Armin. De opening begon lekker! Hello Strings (Flash Brothers Remix), Say Hello en Taurus achter elkaar Daarna een dikke vette ID waar we zeker meer van gaan horen! Eerste uur was zowiezo top. Vrij korte opbouw voor Armin's doen en vrij snel lekker knallen. Maar ja dat ligt natuurlijk ook aan t publiek. Ik moet zeggen dat er wel veel 'gratis' volk was. Maar ja dat hou je toch... Overigens heb ik veel mooie vrouwen kunnen signaleren, een pluspunt!
Tweede uur van zijn set knalde al zeer stevig door. Zowiezo was de set vrij hard met veel techtrancertjes ertussen. Ik noem platen als Virus, No Dip (Remix) en Bling Bling. Absolute hoogtepunten voor mij waren toch Castamara, Everlast en als gruwelijke uitsmijter Nirvana Dat plein schudde echt op z'n grondvesten tijdens die palat, echt alles en iedereen ging zwaar los!!
Iedereen zoals vanouds weer bedankt! Ow en euhhh Esther....
Moest je nog lang wachten voordat je je plaatje weer terugkreeg?