|
|
|
|
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
Jun-12-2005 18:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
mjz
latmask

Registered: May 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Om man ser till hur tråden har artat sig här mot slutet... hur ser du på hela den frågan du som vart där förra året ? |
Jag hade gärna åkt tillbaks i år, det var en väldigt skön upplevelse från början till slut får jag säga, fick iofs lifta tillbaks till tågstationen i ett trehjuligt fordon med en halvhippie som hade sin sovande flickvän (hoppas jag) i baksätet för att jag inte hade de 2 pund på mig som bussen kostade när allt var slut. 
Men inte för att jag blev rånad utan för att jag hade satt in aldeles lagom med pengar på mitt betalkort för att inte slösa bort för mycket pengar. långa köer till bankomaterna, så kontanter är inte helt fel att ha med sig
hur som helst var stämningen väldigt bra där, ljudet var lite knackigt i vissa tält i början men blev absolut bättre mot slutet tyckte jag, inget man märkte av då. alla jag träffade var trevliga och hade kul,(kände igen svenskarna på öronpluggarna som vanligt).
Visst, det är inte alls intimt som på en liten klubb, men det väntar man sig inte heller vid festivalliknande evenemang, det är lite show istället.
såg en kille som krängde piller vid polysexual-tältet, och hittade en påse med väldigt e-liknande piller som vi plocka upp och slängde i närmsta papperskorg. märkte aldrig av någon hotfull stämning eller några bråkmakare, men efter skymningen höll jag iofs till mest i gk-tältet.
|
|
Jun-14-2005 16:25
|
|
|
 |
 |
Andreas.H
Junior tranceaddict
Registered: Apr 2004
|
|
|
Frågan är om man ska basera sitt val på en åsikt av så få av dom som var där? Det är klart att man kan råka ut för rötägg om man samlar 40 000 människor på ett och samma ställe? Personligen har jag bara hört positiva saker från de jag känner som var där förra året.
När jag var på GCSSS förra året hörde jag samma sak efteråt. "Bara drägg, massa slagsmål överallt" Själv såg jag inget av det. Tvärtom, det var en av de fetaste upplevelserna någonsin.
Anywaaay. Jag åker till Global iår.
|
|
Jun-17-2005 18:28
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:40.
Forum Rules: