ID & T in de ether en ik hang dagelijks op de bank achter mijn stereo.
Greetz, Mack
___________________
Lost Tribe - Gamemaster
Perhaps you are aware of those who watch over your home and experience in this place to visit and play with reality. You are becoming aware of yourself ..... as a gamemaster.
Nov-25-2001 21:01
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
quote:
Originally posted by Dj Lex
Uh hoe doe je dat dan, want toen ik er net nog een keer heen ging stond er dat ik al gestemd had
Eerst thuis, toen op school.......
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Nov-25-2001 21:16
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
Je kunt gewoon een paar dagen wachten en dan opnieuw stemmen
Tenminste dat kan bij mij wel
Het staat trouwens nu:
Radio 10 FM : 27.0
ID&T Radio : 22.8
Dus het komt in de buurt ma we moeten gewoon nog 1 keertje
massaal gaan stemmen
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!
Nov-26-2001 10:42
Evil_E
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Enschede/Zwolle, The Netherlands
Ik had gisteren gestemd en kon vandaag weer stemmen, dus allemaal kijk een paar dagen later nog eens en help id%t on top
Nov-26-2001 19:49
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
Radio 10FM 26.5%
ID&T-Radio 23.4%
Radio 192 16.1%
komop mensen we zijn er bijna! Ik heb trouwes uitgevonden dat je elke dag opnieuw kunt stemmen.. Duz ff elke dag je stem geven!
Nov-26-2001 21:39
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands