Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Alex M.O.R.P.H presents Everest - Orée : Fenology Rec. 012 sortie Juin 2005
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by d&b
c'est rigolo parce que en général ca vous dérange pas des mass d'avoir les trucs avant meme que ca sorte

S.O.L.I.D.A.R.I.T.E !

Old Post Jul-07-2005 17:08  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Ouai moi je veux pas que ca leur porte préjudice c'est tout

mais suis bien content d'avoir la track qui a déja pris place dans la CDJ.

Ca va passer le 13 @ home on verra comment reagissent les gens présents (enfin mes potes y a peu de tranceux mais c'est pas grave !) !

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jul-07-2005 17:34  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

quote:
Originally posted by DJule
Mais comment ils ont pu se le procurer? Ca arrive rarement par hasard ce genre de trucs quand meme... Vous avez pas une fuite?

Je pense à une fuite du côté perso, pas du côté de fenology car ils n'ont pas la version vocal excepté Alex.

Je n'ai rien contre le faite qu'il soit en download, pour 2 raisons, la première, c'est que c'est la première instru, sans mastering....bcp de choses ont changé entre temps. Et la version vocal, et c'est là ou c'est fun, c'est que des DJs jouent le vocal enregistré....avec un micro creative, l'un de ses tout premier vocal. On avait juste rajouté quelques petits effets et balancé sur la zic pour le fun...

Old Post Jul-08-2005 10:14  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJule
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by d&b
c'est rigolo parce que en général ca vous dérange pas des mass d'avoir les trucs avant meme que ca sorte

Quand c'est controlé c'est différent.

Old Post Jul-08-2005 12:08  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJule
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by FerryTayle
Je pense à une fuite du côté perso, pas du côté de fenology car ils n'ont pas la version vocal excepté Alex.

Je n'ai rien contre le faite qu'il soit en download, pour 2 raisons, la première, c'est que c'est la première instru, sans mastering....bcp de choses ont changé entre temps. Et la version vocal, et c'est là ou c'est fun, c'est que des DJs jouent le vocal enregistré....avec un micro creative, l'un de ses tout premier vocal. On avait juste rajouté quelques petits effets et balancé sur la zic pour le fun...

LOL. Ouais alors niqués les mecs... en plus tu les reconnaitra facilement les "fausses" versions. Dommage pour la fuite quand meme... Nous on fait vachement gaffe maintenant... limite trop je pense (on va quand meme essayer de pas etre parano). Mais le filer n'importe où pour faire écouter on fait plus...

Old Post Jul-08-2005 12:14  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Et la version vocal, et c'est là ou c'est fun, c'est que des DJs jouent le vocal enregistré....avec un micro creative, l'un de ses tout premier vocal.

Des djs ? lol trop d'honneur je t'ai juste dis que je la jouerai a ma soirée d'anniversaire. Vu ma technique de mix, mon état surement alcoolisé et la sono qui aura du mal a suivre on reconnaitra meme pas le vocal

Lol quand on sait que certains dj (du nord ouest principalement) jouent des rips extraits de sets...

Old Post Jul-08-2005 12:20  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Y'en a même qui arrivent à se faire pomper leurs prods dans les filer à personne , dingue

Old Post Jul-08-2005 12:29  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

quote:
Originally posted by Kartman
Des djs ? lol trop d'honneur je t'ai juste dis que je la jouerai a ma soirée d'anniversaire. Vu ma technique de mix, mon état surement alcoolisé et la sono qui aura du mal a suivre on reconnaitra meme pas le vocal

Lol quand on sait que certains dj (du nord ouest principalement) jouent des rips extraits de sets...

Ils l'ont joué :
Will Holland presents - The Enhanced Recordings Show July 2005 with guest Brisky

23/06/05 DJ Amo Pres. Frequency In Sound 012 on ProxozTK.com

Pascal P @ Universal Sessions 013 @ Party107 NOW!

Solarstone - Deep Blue Radio Show Incl Eyden And M.O.R.P.H. Mix 16-06-2005

Old Post Jul-08-2005 12:39  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Ils l'ont joué :
Will Holland presents - The Enhanced Recordings Show July 2005 with guest Brisky

23/06/05 DJ Amo Pres. Frequency In Sound 012 on ProxozTK.com

Pascal P @ Universal Sessions 013 @ Party107 NOW!

Solarstone - Deep Blue Radio Show Incl Eyden And M.O.R.P.H. Mix 16-06-2005

Bah c'est cool ca s'annonce plutot bien pour vous

J'attend le vinyl avec impatience !

Old Post Jul-08-2005 12:42  France
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Kartman

naaaaaan ? y a pas des mecs assez cons pour faire ça ???

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-08-2005 13:06  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by stanymi
naaaaaan ? y a pas des mecs assez cons pour faire ça ???

Si si je te jure !

Pour en revenir a Oree vu le playlistage qui commence j'espere qu'on va l'entendre un jeudi soir entre 20h et 22h d'ici peu

Old Post Jul-08-2005 13:16  France
Kartman
Supreme tranceaddict

Cd1

01. Va - Sensation 2005 White Cd1 74:57

01. Welcome To The City Archive
02. Paul Van Dyk ft. Wayne Jackson - The Other Side (Deep
Dish Other Than This Side Remix)
03. Audiobullys ft. Nancy Sinatra - Shot You Down
04. Jan Driver - Ring My Balls
05. Gadjo - So Many TimWs
06. David Guetta - The World Is Mine
07. Jupiter Ace - 1000 Years
08. Coburn - We Interrupt This Program
09. Armand van Helden - Into Your Eyes
10. Synergy - Hello Strings
11. Benjamin Bates - The Manimal
12. Junior Sanchez - The Last Dance
13. Marco V - More Than A Life Away (Joy-t Suko Remix)
14. DJ jean - Feel It (Main Anthem Mix)
15. Mojado - Senorita (Mr. Sam Vision)
16. Marcel Woods - Cherry Blossom
17. Joop - The World
18. Upload Complete

Cd2

02. Va - Sensation 2005 White Cd2 78:19

01. Dna Sequence
02. Armin van Buuren ft. Jan Vayne - Serenity (Anthem
Sensation White 2005)
03. Rank 1 - Opus 17
04. Mindcrusher - Vision 05 (Alex M.o.r.p.h. Remix)
05. 24 - The Longest Day (Armin van Buuren Remix)
06. Fred Baker vs. Keyboard Kids - All Of Us
07. DJ Shah Pres. Tribala - Tribala (North Dakota Remix)
08. Tiesto - Forever Today
09. Jochen Miller - India
10. Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
11. DJ Ton T.B. - Static Bullet
12. M.o.r.p.h. Pres. Everest - Oree
13. Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon (Dogzilla
Pure Filth Remix)
14. The Killers - Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin
White Duke Mix)
15. First & Andre - Widescreen (Original Mix)
16. DJ Ray aka Joy-t Suko - Electric (Original)
17. Southside Spinners - Luvstruck (Alex Track One Remix)
18. The Virus

153:16 min

Trop bien joué !!!!

juste avant ernesto vs bastian 2 track de ouf a la suite

Old Post Jul-08-2005 13:18  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Alex M.O.R.P.H presents Everest - Orée : Fenology Rec. 012 sortie Juin 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback1998 Uplifting Track played by Tiesto [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Mountain People - Mountain 002 [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:23.

Forum Rules: