trouwens kvond PF toch nie zo vet... was wel leuk enzo, maar nie mijn ding. Stefke en Phil hebben lekkerder gedraaid
ow en was weer leuk om wa NL-TA's te zien
Apr-24-2005 14:43
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Zehra
ow en was weer leuk om wa NL-TA's te zien
Insgelijks! tof om jullie weer gezien te hebben!
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Review-tijd!
Goed review! lekker uitgebreid
quote:
....en begon Steve Gerrard al zijn duivels te ontbinden! Zijn laatste half uur was echt magistraal met een fantastische vette progplaat met bijna oldskool tranzy melodieën erin!!
idd! heeel vette plaat was dat! ben zeer benieuwd naar de titel daarvan! Verder was 1 van zijn laatste plaatjes D:Fuse feat. Jes - Living The Dream (Matthew Dekay Remix)
Zeker een lekkere openingsset van Steve Gerrard!
En dan kom ik bij het volgende waar ik het dus absoluut niet met jullie eens over ben => de LaRocca=> Ik vond de indeling echt 3x niks. 2 dj booths waarbij de 1ste djbooth waar Steve Gerrard stond te draaien helemaal achterin weggemoffeld was met een raar podium ervoor waardoor er op die manier heeel weinig mensen los gaan natuurlijk.
Punt 2: veeeels te licht! ook hier geldt; hoe donkerder hoe meer het los gaat.
Punt 3: Van die VIP tafels waar zogenaamde trendy people een tafel kunnen huren ofzo en dan op het publiek uit kunnen kijken wat natuurlijk gewoon echt saai is, en ook daar VOL de lichten aan
Punt 4: 3 euro!!! voor een biertje! dat betaal je in Amsterdam nog niet terwijl de LaRocca vet afgelegen ligt! belachelijk natuurlijk.
Dit zijn toch echt puntjes die ons erg tegenvielen
quote:
Originally posted by TOR
het volk viel goed mee.. geen drugs gezien.
Dikke lol, ik heb ERG veel wauze people gezien! ask Zehra, ik heb ze aan staan wijzen,hehe overigens niks mis mee, vaak erg relaxte lui
Maar goed aan de muziek heeft het zeker niet gelegen, doordat Steve Gerrard vroeg op de avond stond dus helaas weinig breaks gehoord maar wel heerlijk progressive platen! lekkere set!
Ook Pole Folder draaide goed! Uitschieter was Damien Heck Ft. Stephanie Vezina - Aural Signature (Vocal Mix) Onwijs lekkere plaat! Wel draaiden ze wat rustig voor 3 uur s'nachts: erg goede muziek maar later in de nacht moet het gewoon wat meer knallen! Vandaar dat we ook rond half 4 al richting huis zijn gegaan en Phil Thompson dus niet meer gehoord hebben (jammer, als ik de reacties hier lees! )
Conclusie: Het was okay. Ik denk dat ik er gewoon te veel van verwacht had en het had gewoon beter kunnen zijn wanneer Pole Folder geopend had en Steve Gerrard daarna was gaan draaien waardoor hij zich niet hoefde in te houden en hij ook in dj booth2 had gestaan
Apr-24-2005 15:10
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dikke lol, ik heb ERG veel wauze people gezien!
lol, ik ben blijkbaar meer gewoon. als je de situatie vergelijkt met La Goa bijvoorbeeld, was er in La Rocca echt niks te zien..
en idd, jammer dat jullie zo vroeg huiswaarts zijn gekeerd, want met Phil Thompson was het volop knallen
Apr-24-2005 15:13
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Wat hebben ze precies gedraaid? Meer tunes..
Apr-24-2005 18:07
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Wat hebben ze precies gedraaid? Meer tunes..
Ik heb niet veel tunes kunnen ID'en
Veel onbekende dingen of platen die me vaag bekend voorkwamen maar waarvan ik de naam niet meteen kan herinneren...
Die 2 dj booths, dat was waarschijnlijk omdat die 2de vanachter een andere zaal is?
La Rocca = 2 zalen maar die stonden misschien nu alle 2 open voort zelfde muziek?
Apr-24-2005 19:20
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Nah, die 2de booth was gewoon een geïmproviseerde booth op één van de danspodia, gewoon omdat Pole Folder & CP's live-act niet echt kon doorgaan achter de normale boothwegens te veel materiaal
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb niet veel tunes kunnen ID'en
Veel onbekende dingen of platen die me vaag bekend voorkwamen maar waarvan ik de naam niet meteen kan herinneren...
OK. Morgen ga ik bij extrazone voor platen. Als CP werkt, zal ik hem vragen..
Onbekend! Ik hoop dat hij me minstens twee of drie dingen zal kunnen aanhalen
Apr-24-2005 20:06
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
OK. Morgen ga ik bij extrazone voor platen. Als CP werkt, zal ik hem vragen..
ah relaxt! daar ben ik ook benieuwd naar!
Steve Gerrard draaide nog Shootie - I Want To See The Sunshine zo'n onwijs lekker vrolijk nummer!
Apr-24-2005 20:33
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
quote:
LOL, ik denk niet dat CP zomaar al z'n nieuwste promo's gaat meegeven