|
Ja maar ik vind het spijtig dat er zoveel talent rondloopt dat beter kan mixen dan Tiësto, enthousiaster is dan hem, en dezelfde stijl muziek draait, maar die gewoon de kans niet krijgen omdat mensen hier in België de muziek die Tiësto draait, niet als 'trance' kennen...
Wie had me dat ooit eens verteld van 'n buurjongen ofzoiets van hem/haar.
- "Welke muziek hoort gij graag?"
- "Ah ik vind Tiësto wel goe."
- "Allez, ge vind trance dus goe."
- "Ah is da trance?"
Dat bedoel ik maar => ignorance... Hier in België verstaat 't merendeel trance als die platte jumpschijven van in de Illusion.
Ik vind 't wel knap dat iemand als Tiësto trance terug wat onder de aandacht brengt, maar het lukt niet echt, er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek.
|