Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto opnieuw in België ?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

quote:
Originally posted by TOR
er is interesse in Tiësto, niet in trance.

en eigenlijk twijfel ik of ik het wel interesse zou noemen


Mss dan maar meteen stellen dat tiësto geen trance is ?
Die kerel is groot geworden door mensen die er wèl iets van kennen en daarna zijn pas al die zogenaamde 'breezertoestanden' [ik hàààààààààààat da woord] er gekomen.


___________________

Old Post Apr-20-2005 21:36  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Mss dan maar meteen stellen dat tiësto geen trance is ?


dat bedoelde ik toch helemaal niet

ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.

Old Post Apr-20-2005 21:46  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

Ja daar moet ik je volledig gelijk in geven maar ja...
sommige mensen gaan ook naar festivals gewoon omdat hun maten daar naar toe gaan terwijl ze mss niks van de muziek kennen
ach ja, ik erger me daar persoonlijk niet aan, zolang ik het zelf nog zalig vind ist goed genoeg

anyway, 'k ga eens aflevering van the sopranos bekijken


___________________

Old Post Apr-20-2005 21:52  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Giesber
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Overpelt, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.

Het heeft ook z'n voordelen: er is meer sfeer. Als een onbekende net hetzelfde setje draait als Tiësto staat het volk daar ook maar wat te staan. Hebt ge da liever misschien?

Old Post Apr-21-2005 06:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Giesber Click here to Send Giesber a Private Message Add Giesber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bomar
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Turnhout - Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
vind ik niet, eigenlijk.. op de beste feestjes die ik ooit heb meegemaakt was er relatief weinig volk. BeTA party, Second Sun...

de muziek staat boven alles IMO


ok, de muziek is het belangrijkste; maar met een goeie show
en een groot massa mensen die allen uit de bol gaan maakt het feest nog honderd keren beter (vind ik persoonlijk)

Old Post Apr-21-2005 07:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Bomar Click here to Send Bomar a Private Message Add Bomar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by Bomar
ok, de muziek is het belangrijkste; maar met een goeie show
en een groot massa mensen die allen uit de bol gaan maakt het feest nog honderd keren beter (vind ik persoonlijk)


het is te zien wat je onder grote massa verstaat hé.. ik vind het vooral vervelend als er geen plaats is om te bewegen doordat de zaal vol zit met mensen die eigenlijk weinig om de muziek geven en gewoon voor Tiesto komen.


@ Giesber: you might have a point.

Old Post Apr-21-2005 12:37  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
ik vind het vooral vervelend als er geen plaats is om te bewegen doordat de zaal vol zit met mensen die eigenlijk weinig om de muziek geven en gewoon voor Tiesto komen.

+1

Old Post Apr-21-2005 12:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by TOR
dat bedoelde ik toch helemaal niet

ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.


Ik denk niet dat dezelfde mensen gaan komen als Tiësto plots alleen maar R&B gaat draaien. Ze komen nog wel degelijk voor de muziek. Natuurlijk is Tiësto al zo bekend dat iedereen al weet welke muziek hij gaat draaien.

Old Post Apr-21-2005 13:59 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

Ja maar ik vind het spijtig dat er zoveel talent rondloopt dat beter kan mixen dan Tiësto, enthousiaster is dan hem, en dezelfde stijl muziek draait, maar die gewoon de kans niet krijgen omdat mensen hier in België de muziek die Tiësto draait, niet als 'trance' kennen...

Wie had me dat ooit eens verteld van 'n buurjongen ofzoiets van hem/haar.

- "Welke muziek hoort gij graag?"
- "Ah ik vind Tiësto wel goe."
- "Allez, ge vind trance dus goe."
- "Ah is da trance?"

Dat bedoel ik maar => ignorance... Hier in België verstaat 't merendeel trance als die platte jumpschijven van in de Illusion.

Ik vind 't wel knap dat iemand als Tiësto trance terug wat onder de aandacht brengt, maar het lukt niet echt, er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek.

Old Post Apr-21-2005 14:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bomar
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2004
Location: Turnhout - Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by Xilver
er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek.


Hij lokt het ook wel wa uit vind ik; al die mega-concerten voor hem alleen met heel veel show en reclame; ik zou mss ook wel hetzelfde doen ze, als ik zo superveel zou kunnen verdienen, maar er zijn toch ook andere dj's zoals armin die ik zo'n dingen toch nie zie doen, die is veel te bescheiden

Old Post Apr-21-2005 17:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Bomar Click here to Send Bomar a Private Message Add Bomar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België

My opinion...

Tiesto is de laatste tijd te vaak teleurstellend geweest (behalve in Disneyland daar was hij nog een schitterend!)

En momenteel trekt hem inderdaad te veel Donna-kids die ni eens weten naar welke muziek ze luisteren, laat staan da ze nen andere dj kennen, met als gevolg toestanden als in Versuz vorige keer...

Ze hebben dienen Tiesto-pipo gewoon veel te veel gehypet (of is da met dt? )hij is te populair geworden

Geef mij maar rustigere parties met evengoeie dj's, er zijn er meer dan genoeg die ook zijn niveau halen

Old Post Apr-21-2005 17:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

Tiësto zal voorlopig niet in België draaien (ook niet voor zijn isos4 promo tour). Heb net bevestiging via mail gekregen van Dimitri (Prime Time / Black Hole)


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Apr-28-2005 15:36  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto opnieuw in België ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackShoegaze electro/alternative [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMacMark - Footmassage (E-Craig's Filthy Footmassage Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:55.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!