Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by magrec
Vr, 10/06/05
23.00 uur EARTH: RENAISSANCE THE MASTERS Melkweg The Max
Prijs
Rang 1
€ 17
17 euro dus en bij ticketservice (grote postkantoren) te koop (en als het goed is ook via beep).
Wel beter tis in de max van de melkweg
Vet! Thanks voor de info harmen.
Ik ben ook nog nooit in de Melkweg geweest! Moest er eens van komen.. en dan is het ook gelijk met Hernan! Man wat word dit een vette avond! Komende week gelijk kaartjes halen!
May-14-2005 17:25
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Eindelijk Hernan weer is in Nederland! Maar ik baal er echt van dat er de laatste tijd zoveel vette feesten zijn op de vrijdag Dat is mijn vaste werkavond maar ik moet er wel heel veel voor laten schieten de laatste tijd
Het is een beetje vroeg, maar weet iemand al hoelaat Hernan begint? Want dan probeer ik daar rekening mee te houden, mag dit niet missen
May-15-2005 17:07
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by tango
Eindelijk Hernan weer is in Nederland! Maar ik baal er echt van dat er de laatste tijd zoveel vette feesten zijn op de vrijdag Dat is mijn vaste werkavond maar ik moet er wel heel veel voor laten schieten de laatste tijd
Het is een beetje vroeg, maar weet iemand al hoelaat Hernan begint? Want dan probeer ik daar rekening mee te houden, mag dit niet missen
Om 00:00 of 01:00 earth gaat door tot 5:00 en hernan zal ongeveer 4 uur draaien.
May-15-2005 17:18
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by magrec
Om 00:00 of 01:00 earth gaat door tot 5:00 en hernan zal ongeveer 4 uur draaien.
ok thanks, dat is te doen!
Hier nog wat extra info:
Earth invites: Renaissance the Masters tour 2005
dj's Hernan Cattaneo / Per / MC P-Pholl / Luid & Duidelijk /
video by Muskee Media
presale: € 17,00 + memb
doors: € 19,00 + memb
Volgens mij zijn er 1000 kaarten beschikbaar voor The Max....
May-15-2005 18:08
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Volgens mij heb ik die week erna tentamens, dat zou wel balen zijn...
May-15-2005 18:58
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik ook rond die tijd, maar je moet gewoon gaan joh!
May-15-2005 19:47
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Ik zeg nooit meer van tevoren dat ik 100% zeker ga, maar het moet toch wel heel gek lopen wil ik hier niet bij zijn!
May-15-2005 20:05
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik ook! Boeien!
Het is vrijdag toch... gewoon rustig aan doen dan gaat het best mandag Ik ben er zeker (doe niet aan sport nl)
May-15-2005 20:31
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
Ik wil hier eigenlijk wel heen, Cattaneo setjes zijn zeer goed te pruimen dus wil em wel is live meemaken. De melweg is voor mij trouwens ook een van de weinige clubs in amsterdam waar ik nog nooit ben geweest.
Ben volgenmij ook nog nooit op een earth party geweest.. of iig niet dat ik het heb onthouden. Hoe is de sfeer, volk, drukte man/vrouw verdeling meestal? (moet ook nog effe wat lui meekrijgen )
May-15-2005 21:29
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Original
Ik wil hier eigenlijk wel heen, Cattaneo setjes zijn zeer goed te pruimen dus wil em wel is live meemaken. De melweg is voor mij trouwens ook een van de weinige clubs in amsterdam waar ik nog nooit ben geweest.
Ben volgenmij ook nog nooit op een earth party geweest.. of iig niet dat ik het heb onthouden. Hoe is de sfeer, volk, drukte man/vrouw verdeling meestal? (moet ook nog effe wat lui meekrijgen )
Sfeer? Prima meestal, de keren dat ik was dan...
Volk? Gewoon prog volk...
Drukte? Ligt aan de line-up denk ik...
Man/vrouw? 60-40 ofzo...
May-15-2005 21:33
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Earth/melkweg publiek is toch wel één van de leukste publieken die je kunt hebben op feestjes. Iets ouder publiek maar gaat meestal goed los (er zijn er altijd een boel van de kaart )
May-16-2005 09:00
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001