|
| quote: | Originally posted by Icone
Kmeen te denken dat het in België ni echt ne vette meer is qua trance... Allee, toch kwa 'opkomend talent'. Fractal Structure, Estuera (en misschien ikke), maar voor de rest?? |
Ja, jij zit erbij imo. Hoewel, now playing: Lightworks - Leaving Earth 
| quote: | De nieuwe tracks van DJ Wout vond ik toch ni echt zo schitterend... Zeker de Push Remix van 'The Truth' vond ik ongelofelijk plattekes. Ik zou zelfs bijna durven zeggen dat ik zijn Sylver tracks leuker vind  |
Die Push vond ik, hoewel simpel, best mooi. Van Sylver weet ik zelfs niet hoe dat klinkt heden ten dage.
| quote: | Als Christophe Chantzis nu nog eens een schitterend plaatje zou maken zoals 'Time Sliders - Les Lacs Des Alpes'... |
In dat geval roep ik Jan Vervloet, Mario Delbeke, Patrick Claesen en Peter Bellaert op 
En Ramses De Craene.
|