|
Na een potje zomeravondvoetbal samen met Emre richting Panama gereden, om 22.45 uur was de zaal nog gesloten. Dus eerst maar een drankje gehaald in het pseudo-hippe restaurant! Vervolgens even na 23.00 uur als een van de eersten naar binnen om eens te genieten van een heerlijk rustige Panama, niet wetende dat het de hele avond zo stil zou blijven.
Jimmy van M begon dus eigenlijk met een prive-set voor ons en naarmate de tijd verstreek zag het er naar uit dat het niet druk zou worden deze avond. Van half 1 tot half 2, tijdens het beste gedeelte van zijn set, stonden er gemiddeld 100 mensen op de dansvloer Alle ruimte dus, en met die airco er bij was het heerlijk fris!
Na een aantal heerlijke platen ging JVM wat monotoon draaien, het kon mij in ieder geval niet boeien! Op de welbekende banken langs de dansvloer werd mij het citaat van de dag in mijn oor geschreeuwd.... Onbekende gast: "Hey man, daar heb je Ruud van Nistelrooij!" Onno, je moet echt wat gaan doen als look-a-like (big business )
Het laatste uur draaide hij gelukkig weer wat geinspireerder met enkele hele fijne platen! Na afloop heeft hij iedereen persoonlijk gedag kunnen zeggen, want als er toen nog 50 mensen waren is het veel! Al met al jammer dat dit initiatief geen succes is geworden...
Gelukkig de verhalen van Onno en Tijs over Londen nog even gehoord En ook nog een 7up van Djeebie gekregen! Bij elkaar misschien 15 minuten in de studio geweest, maar GrooveCollect moest het ook met een klein publiek doen...
|