אלעד... זה לא בגלל ששמנת נכון
סתם סתם... וואלה אני יודע שלא משנה מה אני עוד יראה אותך בעתיד אם זה בצבא או במסיבות...
אז אנטיל ד'ן... היה שלום
___________________
.
May-06-2005 18:18
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
הבעיה לעולם לא תפתר אם לא תאמין שאתה מסוגל להתמודד ולפתור אותה בעצמך.
גם אם זה לא נשמע לך הכי הגיוני, אבל עצם העובדה שאתה הגדרת את המצב שלך כאדם דכאוני ועצוב אז האמונה שלך מגשימה את עצמה
אתה כבר הכנסת לעצמך טוב טוב לראש שאתה במצב חרא.. וזה בעצם משאיר אותך במצב הזה..
תיהיה אופטימי.. תסתכל קדימה.. אל תדחיק את הבעיה או תתכחש אליה כי זה לא יפתור תבעיה.. פשוט תבין שכל דבר עובר בחיים ועל כל דבר שמסתכלים אחורה שהיה לנו עצוב והוא עבר אנחנו אומרים לעצמנו - איך לא פתרתי את זה קודם?
לסיכום, שתחליט ותאמין שהנה אתה פותר את המצב.. הוא יעבור וזה יהיה מאחורייך.. לא משנה מה זה.. אפילו הגרוע מכל חס וחלילה..
אבל על הכל אפשר להתגבר.
___________________
May-10-2005 21:23
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by Rising
הבעיה לעולם לא תפתר אם לא תאמין שאתה מסוגל להתמודד ולפתור אותה בעצמך.
גם אם זה לא נשמע לך הכי הגיוני, אבל עצם העובדה שאתה הגדרת את המצב שלך כאדם דכאוני ועצוב אז האמונה שלך מגשימה את עצמה
אתה כבר הכנסת לעצמך טוב טוב לראש שאתה במצב חרא.. וזה בעצם משאיר אותך במצב הזה..
תיהיה אופטימי.. תסתכל קדימה.. אל תדחיק את הבעיה או תתכחש אליה כי זה לא יפתור תבעיה.. פשוט תבין שכל דבר עובר בחיים ועל כל דבר שמסתכלים אחורה שהיה לנו עצוב והוא עבר אנחנו אומרים לעצמנו - איך לא פתרתי את זה קודם?
לסיכום, שתחליט ותאמין שהנה אתה פותר את המצב.. הוא יעבור וזה יהיה מאחורייך.. לא משנה מה זה.. אפילו הגרוע מכל חס וחלילה..
אבל על הכל אפשר להתגבר.
תודה רבה איש
מעריך את זה..
___________________
May-11-2005 19:02
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
הכל שאלה של השקפה (-:
אתה צריך להסתכל על החיים בצורה הכי חיובית שאפשר
זה לא קל, אני יודעת אבל ככה החיים שלך יהיו הרבה יותר פשוטים
כי לא משנה כמה חרא לך עכשיו תמיד תחשוב שיש כאלה
שרע להם הרבה יותר...
לא שזה ממש מעודד אבל וואלה לפעמים כשאני בדכאון
אני חושבת על כל אלה שממש סובלים בחיים
וחושבת לעצמי שאין לי בכלל זכות להרגיש ככה
קיצר אלעד יהיה טוב
דבר איתי במסנג'ר אם בא לך [email protected]
___________________
May-11-2005 20:55
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
הייתי חייב לשאול:
פרינסס, גם אני יכול ?
___________________
Never again.
May-12-2005 02:20
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
תראה..
אומנם לא הייתי פה הרבה זמן
ובטח גם לא יצא לנו לדבר הרבה..
אבל המצב הזה כל כך מוכר לי..
הייתי יצאתי חזרתי יצאתי ונכנסתי שוב..
מסובך?
אני יודע..
אני לא רוצה לפרט כל כך מה עבר עלי ואתה בטח מבין את הסיבות
אבל יש לי כמה דברים לשתף אותך מהנסיון שלי
אבל זה בא עם חוק אחד..
.
.
.
.
כשתגיע לנקודה החמישית תחייך עד סוף הפוסט
.
יופי..
עכשיו אפשר להתחיל..
מכל הדברים שלמדתי מהמצב הזה
זה המשפט שהכי עזר לי
תהרהר בו קצת
quote:
זה לא אתה שמשנה את העולם, זה העולם שמשנה אותך בעזרתך.
כולנו בסוף שואפים לאיזון
אני אשמח להמשיך לדבר איתך במייל או מה שתרצה
אבל אני מאחל לך שתחייך בכל פעם שתנשום אויר או שהשמש תזרח
-----------------
אגב..
לגבי כל מיני בריחות למיניהן..
משאיר אותך חלול אחרי שזה נגמר
כאפה מאוד כואבת.