+ dj georges
+ geluid in midden van dansvloer
+ dikke vette laser en goed geplaatste spiegeltjes
+ schoon vrouwvolk
+ ticket kunnen overkopen voor 10 euro
- geluid naast dansvloer (echoooooo)
- kleine bollenpakkers
tomcraft viel ook eigenlijk wel best te pruimen, veel eigen werk. Mr Sam draaide paar klassiekertjes. Laatste plaat dat we hoorden was zero plus.
Originally posted by djcresto
the nitric was een zeer leuk feestje
+ dj georges
die bewees toch weer even dat trance in België niet dood is. Prachtige deep progressive trance set. Niet het standaard triangelprogressive maar wel retevette prog trance. Mag altijd eens op de volgende beta party langskomen.
En van zaterdag middag tot zondag avond naar Den Haag geweest.
Shoppeuu en ow ja, men broer en zijn vriendin bezoeken
Den Haag rules, Holland rules, vooral de snelwegen.
En alle winkels open op zondag, damn!!
Paar euro lichter maar paar cool t shirts erbij, lekker vrouwvriendelijk :-)
Over 1 maandje zeker terug...
Gordel om, GIGAGOED !
___________________
May-09-2005 07:59
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by pooley
Den Haag rules, Holland rules, vooral de snelwegen.
[/SIZE]
??
Kijk maar uit... itt Belgie stikt het hier van de flitsers en laserapparatuur langs de snelwegen... Dus ik snap niet waarom het zo rulez...
May-09-2005 13:39
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Iedereen rijd relaxed, grote snelwegen, goeie aanduidingen, grappige plakaten aan de rand van de weg etc
leuk !
en van palen etc niets gezien, zal wel afwachten te volgende 2 weken, alhoewel dat ik nooit sneller dan 135-140 reed