|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hallo 
ik wil niet te wijsneuserig overkomen maar ik snap niet zo goed dat jullie allemaal gelijk van die dure tt's kopen als je net begint met draaien. als je nagaat dat ongeveer (da's dus een schatting) 80 % van de beginnende dj's er binnen een half jaar de brui aan geeft, is het natuurlijk zonde van je geld toch? en je leert het beste fietsen op een ouwe fiets of niet 
en denk nou niet "wat weet zij er nou van"...daar heb je gelijk in, maar mijn vriend draait al vanaf ongeveer 1991 en ik citeer hem een beetje ach so
veel succes iig allemaal ennuuu.....de aanhouder wint!!! |
Hangt er ook van af hoe je tegenover het draaien staat; je hebt personen die ooit es een Dj zien draaien hebben met een uitgelaten publiek en dan denken van: 'was ik maar die Dj'. En dan maar kopen, die draaitafels terwijl ze totaal niet weten wat draaien inhoudt. Dan is het best dat ze zich eerst heel goed informeren wat draaien inhoudt vooraleer technics te kopen. Maar als ze dan toch direct aan de slag willen gaan, dan is het inderdaad beter met iets goedkoops te beginnen.
Maar als je er vrij zeker van bent dat draaien best wel je passie kan worden, dan koop je meteen direct het degelijkste materiaal. Want al het geld dat je dan spendeert aan goedkope draaitafels (om dan uiteindelijk toch technics te kopen) kan je evengoed uitgeven aan vinyl...
Gewoon een kwestie van er eerst diep over na te denken...
Greeeetz