|
Long-Sleeves zijn juist ideaal voor feesten! Zodra je binnen bent dan stroop je de mouwen omhoog en als je weer naar buiten gaat doe je ze weer naar beneden 
Denk dat ik bijna altijd wel een long-sleeve aan heb als ik naar een feest ga. Heb in een grijs ver verleden ooit een trui aangetrokken... Ik had em binnen een kwartier om m'n middel gebonden en daar is ie niet weggeweest de rest van de avond 
Last edited by The Groove on Nov-27-2001 at 06:06
|