Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [13-08-2005] FFWD Heineken Dance Parade - Rotterdam
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vertigo
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2004

kom net thuis van de afterparty.. Ferry draaide een lekkere set, Sander Kleinenberg ook wel. Daarmee hield het een beetje op, Michel de Hey stelde mij erg teleur, zeer eentonige harde onzin. Het was niet te druk bij de Main Stage in ieder geval, je had genoeg ruimte om je ding te doen. De parade zelf was geinig, weinig ongeregeldheden gezien - één man die een ME busje in werd geflikkerd en dat was het.

Deels eigen schuld dat het matig was.. we hadden eerder op/bij de brug moeten staan. De afterparty was helaas redelijk matig, maarja.. zoveel had ik er ook weer niet van verwacht.

Dieptepunt: Somebody fucked with my washing machine.. Sander Kleinenberg

Old Post Aug-13-2005 22:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vertigo Click here to Send Vertigo a Private Message Add Vertigo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Vertigo

Sander K. is juist vet

Oh, even wat foto's (2 die ik snel tegenkwam, rest komt wel):

DE topper van de dag...(qua vrouwelijk schoon)

Old Post Aug-13-2005 22:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Vertigo

Vette track is dat juist joh

Sikk - Washing Machine

Knalt goed vind ik

Old Post Aug-14-2005 10:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj pdv
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2002

Ik heb een mooie dag gehad. Heel de dag achter de truck van Ferry aan gelopen. Hij draaide weer heerlijk, alleen had hij wel moeite met draaien of dat door de apparatuur kwam of omdat hij half bezopen was, daar ben ik nog niet achter . Verder tijs08 en total woot nog even gezien die enkele meters met de stoet mee liepen. Goed om jullie weer gezien te hebben.

Old Post Aug-14-2005 10:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj pdv Click here to Send dj pdv a Private Message Add dj pdv to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xxl
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
wat een rij bij de ingang, ongeloveluk veel mensen tegelijk naar binnen.. paar foto's van trucks en feest zelf om te zien wat je gemist hebt: ffwd foto's
Jammer dat ik deepack heb moeten missen (door die rij).. verder was het weer.. toppie!

Last edited by xxl on Aug-14-2005 at 13:56

Old Post Aug-14-2005 11:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for xxl Click here to Send xxl a Private Message Add xxl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djrenco
nonstop2k.com

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by dj pdv
Ik heb een mooie dag gehad. Heel de dag achter de truck van Ferry aan gelopen. Hij draaide weer heerlijk, alleen had hij wel moeite met draaien of dat door de apparatuur kwam of omdat hij half bezopen was, daar ben ik nog niet achter . Verder tijs08 en total woot nog even gezien die enkele meters met de stoet mee liepen. Goed om jullie weer gezien te hebben.

hij draaide ook alleen cd's toch?
anyway t was zeker een geslaagd feestje

Old Post Aug-14-2005 11:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for djrenco Click here to Send djrenco a Private Message Visit djrenco's homepage! Add djrenco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Ferry was volgens mij aardig lam ja Ik sprak hem nog ff nadat de parade was afgelopen en er kwam weinig zinnigs uit Ook de cdj's en mixer waren oververhit en daardoor viel af en toe het geluid uit of kwam en zelfs rook uit de boxen

Old Post Aug-14-2005 11:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vertigo
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by TranceFool
Vette track is dat juist joh

Sikk - Washing Machine

Knalt goed vind ik

[[ LINK REMOVED ]]

Voor iemand die hem gemist heeft^^

Old Post Aug-14-2005 11:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vertigo Click here to Send Vertigo a Private Message Add Vertigo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

ik stond op de intuition stuiter truck echt vet naar mn zin gehad daar! en dr stond nog een leuke dame op ook

Old Post Aug-14-2005 11:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

snugg heb je geen betere foto van die bovenste gemaakt? ze staat er een beetje raar op namelijk

Old Post Aug-14-2005 11:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Roger
snugg heb je geen betere foto van die bovenste gemaakt? ze staat er een beetje raar op namelijk

Raar? Ze is aan het dansen.
En nee, geen andere, want ik heb de hele dag met een telezoom gelopen, dus niemand poseerde, allemaal uit de losse hand.

Old Post Aug-14-2005 11:43 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002

heb me ook wel goed vermaakt achter de Ferry truck
en het weer was natuurlijk top!

Old Post Aug-14-2005 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [13-08-2005] FFWD Heineken Dance Parade - Rotterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother Infusion track ID [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDr Kucho & Wally Lopez - "La Luna" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:23.

Forum Rules: